Autor: Mark Joyner
ISBN: 978-83-246-1041-9
Ilość stron: 288
Data wydania: 12/2007
Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:
- szczypta kreatywności,
- dwie łyżki wyciągu z pasji,
- porcja trwałych relacji z klientem,
- pół szklanki poufnych informacji,
by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.
W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła…"
"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" - wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.
Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:
- Odszukaj spragnione masy.
- Zaspokój ich pragnienie.
- Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi
Rozdziały:
Rozdział 1. Wprowadzenie - H×2+O (7)
Rozdział 2. "Mam tysiąc kanałów telewizyjnych, ale większość z nich to śmieci" (9)
Rozdział 3. Grupowanie (15)
Rozdział 4. Wielkie grupowanie (21)
Rozdział 5. Wielka Formuła (27)
Rozdział 6. Dlaczego Wielka Formuła działa (29)
Rozdział 7. Wielka Formuła - krok 1.: Oferta nie do odrzucenia (33)
Rozdział 8. Wielka Formuła - krok 2.: Przedstaw Ofertę nie do odrzucenia spragnionym masom (37)
Rozdział 9. Wielka Formuła - krok 3.: Sprzedaj im drugą szklankę (41)
Rozdział 10. Poszukując spragnionych mas (45)
Rozdział 11. Taktyki drugiej szklanki (51)
Rozdział 12. Wielka Formuła w historii (57)
Rozdział 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę (85) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł
Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat
|