Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat 39.00zł 29.25zł
Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat

Autor: Mark Joyner

ISBN: 978-83-246-1041-9

Ilość stron: 288

Data wydania: 12/2007

Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:

  • szczypta kreatywności,
  • dwie łyżki wyciągu z pasji,
  • porcja trwałych relacji z klientem,
  • pół szklanki poufnych informacji,

by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.

W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła…"

"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" - wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.

Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:

  • Odszukaj spragnione masy.
  • Zaspokój ich pragnienie.
  • Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie - H×2+O (7)

Rozdział 2. "Mam tysiąc kanałów telewizyjnych, ale większość z nich to śmieci" (9)

Rozdział 3. Grupowanie (15)

Rozdział 4. Wielkie grupowanie (21)

Rozdział 5. Wielka Formuła (27)

Rozdział 6. Dlaczego Wielka Formuła działa (29)

Rozdział 7. Wielka Formuła - krok 1.: Oferta nie do odrzucenia (33)

Rozdział 8. Wielka Formuła - krok 2.: Przedstaw Ofertę nie do odrzucenia spragnionym masom (37)

Rozdział 9. Wielka Formuła - krok 3.: Sprzedaj im drugą szklankę (41)

Rozdział 10. Poszukując spragnionych mas (45)

Rozdział 11. Taktyki drugiej szklanki (51)

Rozdział 12. Wielka Formuła w historii (57)

Rozdział 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę (85)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat
Tytuł książki: "Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat"
Autor: Mark Joyner
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat”, kupili także:

Badania nieniszczące Podstawy defektoskopii, Anna Lewińska-Romicka, Wydawnictwo WNT
<b>SQL. Przewodnik dla początkujących. Jak zacząć efektywną pracę z danymi</b>, <font color="navy">Walter Shields</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SQL. Przewodnik dla początkujących. Jak zacząć efektywną pracę z danymi, Walter Shields, Wydawnictwo Helion

Chemia w budownictwie, Otto Henning, Lech Czarnecki, Tadeusz Broniewski, Wydawnictwo Arkady

Sterowane i mechatroniczne narzędzia skrawające, Piotr Cichosz , Mikolaj Kuzinovski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wyklęte imperium. Irańskie opowieści, Aleksandra Lisewska, Wydawnictwo Bezdroża

Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych Język, edukacja, semiotyka, Mirosław Filiciak, Grzegorz Ptaszek, Wydawnictwo WAiP

Roboty budowlane Przerwy w równomiernej realizacji prac, Andrzej Więckowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Adobe InDesign CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Gry i zabawy podwórkowe PRL, Marek Konopczak, Wydawnictwo Septem

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami