Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne

Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne

126.00zł
100.80zł
Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat 39.00zł 29.25zł
Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat

Autor: Mark Joyner

ISBN: 978-83-246-1041-9

Ilość stron: 288

Data wydania: 12/2007

Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:

  • szczypta kreatywności,
  • dwie łyżki wyciągu z pasji,
  • porcja trwałych relacji z klientem,
  • pół szklanki poufnych informacji,

by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.

W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła…"

"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" - wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.

Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:

  • Odszukaj spragnione masy.
  • Zaspokój ich pragnienie.
  • Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie - H×2+O (7)

Rozdział 2. "Mam tysiąc kanałów telewizyjnych, ale większość z nich to śmieci" (9)

Rozdział 3. Grupowanie (15)

Rozdział 4. Wielkie grupowanie (21)

Rozdział 5. Wielka Formuła (27)

Rozdział 6. Dlaczego Wielka Formuła działa (29)

Rozdział 7. Wielka Formuła - krok 1.: Oferta nie do odrzucenia (33)

Rozdział 8. Wielka Formuła - krok 2.: Przedstaw Ofertę nie do odrzucenia spragnionym masom (37)

Rozdział 9. Wielka Formuła - krok 3.: Sprzedaj im drugą szklankę (41)

Rozdział 10. Poszukując spragnionych mas (45)

Rozdział 11. Taktyki drugiej szklanki (51)

Rozdział 12. Wielka Formuła w historii (57)

Rozdział 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę (85)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat
Tytuł książki: "Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat"
Autor: Mark Joyner
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat”, kupili także:

Wstęp do rachunku prawdopodobieństwa Część 1, William Feller, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trzy spojrzenia na barwę, Włodzimierz Pastuszak, Wydawnictwo PZWL

Budownictwo ogólne Podręcznik do nauki zawodu technik budownictwa. Szkoły ponadgimnazjalne, Mirosława Popek, Bożenna Wapińska, Wydawnictwo WSiP

Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III, Paweł Zakrzewski, Wydawnictwo Helion
<b>Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy</b>, <font color="navy">Artur Dzięgielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy, Artur Dzięgielewski, Wydawnictwo Onepress

Kierownik w instytucji publicznej Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania, Radosław Hancewicz, Wydawnictwo Onepress

Anatomia w tańcu, Jacqui Greene Haas, Wydawnictwo Muza

Meteorologia Podręcznik RYA Wydanie 2, Chris Tibbs, Wydawnictwo Alma-Press

Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy, Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami