Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Mózg na nowo odkryty. Początki polskiej myśli naukowej o roli neuronów w życiu psychicznym

Mózg na nowo odkryty. Początki polskiej myśli naukowej o roli neuronów w życiu psychicznym

59.00zł
50.15zł
Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat 39.00zł 27.69zł
Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat

Autor: Mark Joyner

ISBN: 978-83-246-1041-9

Ilość stron: 288

Data wydania: 12/2007

Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:

  • szczypta kreatywności,
  • dwie łyżki wyciągu z pasji,
  • porcja trwałych relacji z klientem,
  • pół szklanki poufnych informacji,

by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.

W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła…"

"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" - wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.

Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:

  • Odszukaj spragnione masy.
  • Zaspokój ich pragnienie.
  • Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie - H×2+O (7)

Rozdział 2. "Mam tysiąc kanałów telewizyjnych, ale większość z nich to śmieci" (9)

Rozdział 3. Grupowanie (15)

Rozdział 4. Wielkie grupowanie (21)

Rozdział 5. Wielka Formuła (27)

Rozdział 6. Dlaczego Wielka Formuła działa (29)

Rozdział 7. Wielka Formuła - krok 1.: Oferta nie do odrzucenia (33)

Rozdział 8. Wielka Formuła - krok 2.: Przedstaw Ofertę nie do odrzucenia spragnionym masom (37)

Rozdział 9. Wielka Formuła - krok 3.: Sprzedaj im drugą szklankę (41)

Rozdział 10. Poszukując spragnionych mas (45)

Rozdział 11. Taktyki drugiej szklanki (51)

Rozdział 12. Wielka Formuła w historii (57)

Rozdział 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę (85)

Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat
Tytuł książki: "Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat"
Autor: Mark Joyner
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat”, kupili także:
<b>HTML XHTML i CSS praktyczne projekty Wydanie II</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML XHTML i CSS praktyczne projekty Wydanie II, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>PHP5 Praktyczny kurs Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP5 Praktyczny kurs Wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Survival Wielki podręcznik</b>, <font color="navy">Chris McNab</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vesper</font>
Survival Wielki podręcznik, Chris McNab, Wydawnictwo Vesper
<b>Pascal Ćwiczenia praktyczne Wydanie III</b>, <font color="navy">Andrzej Kierzkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pascal Ćwiczenia praktyczne Wydanie III, Andrzej Kierzkowski, Wydawnictwo HELION
<b>101 pomysłów na randkę</b>, <font color="navy">Krzysztof Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
101 pomysłów na randkę, Krzysztof Król, Wydawnictwo Sensus
<b>Zakazana historia ludzkości Wydanie III</b>, <font color="navy">Kenyon J. Douglas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Zakazana historia ludzkości Wydanie III, Kenyon J. Douglas, Wydawnictwo Amber
<b>Matematyka życia Jak równania pomagają odkrywać tajemnice natury</b>, <font color="navy">Ian Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Matematyka życia Jak równania pomagają odkrywać tajemnice natury, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński
<b>Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych</b>, <font color="navy">Marek Bugdol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych, Marek Bugdol, Wydawnictwo Difin
<b>e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej</b>, <font color="navy">Urszula Świerczyńska-Kaczor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej, Urszula Świerczyńska-Kaczor, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Masa Od greckich atomów do pól kwantowych

Masa Od greckich atomów do pól kwantowych

45.00zł
36.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

czwartek, 15 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami