Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochody ze Śląska 1972-2017

Samochody ze Śląska 1972-2017

56.00zł
47.60zł
Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie 39.00zł
Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie

Autor: Andy Bounds

ISBN: 978-83-246-1339-7

Ilość stron: 264

Data wydania: 09/2008

Rozmowa, która się klei, wiąże ze sobą ludzi, interesy i duże pieniądze

Jak efektywna jest komunikacja, z którą masz do czynienia każdego dnia? Czy kiedykolwiek:

  • starałeś się ukryć ziewanie podczas czyjejś prezentacji;
  • przemknął Ci koło nosa interes, który miał być Twój;
  • brałeś udział w bezsensownej rozmowie, która do niczego nie była Ci potrzebna?

Bez wątpienia działo się tak wielokrotnie. Zbyt duża ilość danych i zbaczanie z tematu to problemy dotyczące niemal każdego rodzaju komunikacji w biznesie. Często porozumiewamy się w sposób, który można porównać do napełniania wiadra galaretką, a następnie obrzucania nią rozmówców - z nadzieją, że jakaś jej część pozostanie na ich ubraniach. To metoda nieefektywna, irytująca i przede wszystkim bardzo niechlujna.

Każdego dnia coś sprzedajesz. Albo wizerunek, albo pomysły, albo produkty i usługi. Wiesz, że jesteś dobry w swoim fachu, ale czy osiągasz rezultaty, na które zasługujesz?

Nie przestajesz się zastanawiać, jak zacząć przekazywać więcej ważnych informacji i ograniczyć ilość mdłej „galaretki”? Najskuteczniejsze są proste metody. Wyobraź sobie, jak bardzo zwiększyłaby się Twoja efektywność, gdybyś mówił tylko o sprawach istotnych. Stałbyś się lepszym rozmówcą, prezenterem, liderem.

Błyszczałbyś podczas dyskusji i spotkań, a nawet negocjacji w sprawie podwyżki. Zalety mnożyłyby się same. Wraz z przeczytaniem ostatniej strony tej książki przejdziesz na wyższy poziom gry. Już nigdy więcej nie obrzucisz nikogo „galaretką”?

Rozdziały:

Kim jestem, aby mówić Wam, jak się komunikować? (13)

 

1. Jak czytać niniejszą książkę (19)

 

 

2. Skąd nazwa "galaretka"? (23)

 

 

3. Zasada "galaretki" (29)

 

 

4. Spotkania biznesowe (41)

 

 

5. Jak sprzedawać więcej (111)

 

 

6. Rekomendacje (157)

 

 

7. Prezentacje (205)

 

 

8. Jak nie zginąć w "Zielonym Korytarzu Zatracenia" (255)

 

 

Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy... (261)

 

Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie”, kupili także:

Spring MVC. Przewodnik dla początkujących, Amuthan G, Wydawnictwo Helion

O sztuce bycia z innymi. Dobre maniery na nowy wiek, Renata Mazurowska , Tomasz Sobierajski, Wydawnictwo Sensus

Jak korzystać z życia bez stresu Od spiętego do luzaka w 100 dni, Christine Wilding, Stephen Palmer, Wydawnictwo Onepress

Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży, A.K. Pradeep, Wydawnictwo Onepress

AutoCAD 2019 / LT 2019 / Web / Mobile+ Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN

12 kroków uczciwej* sprzedaży, Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz, Wydawnictwo Onepress

Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Wydanie II, David Pogue, Scott Speck, Wydawnictwo Septem

Zapytania w SQL. Przyjazny przewodnik. Wydanie IV, John L. Viescas, Wydawnictwo Helion

Podstawy działalności handlowej REA, Elżbieta Przydatek, Jan Przydatek, Wydawnictwo REA

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami