Autor: Avinash Kaushik
ISBN: 978-83-246-2649-6
Ilość stron: 600
Data wydania: 08/2010
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz.
Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta - lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!
Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
- Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
- Analizy przepływu użytkowników - osiem kluczowych miar witryny internetowej.
- Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
- Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
- Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
- Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
- Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
- Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
- Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Rozdziały: 1. Nowy, odważny świat analityki internetowej 2.0 (25) 2. Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową (41) 3. Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników - miary (67) 4. Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników - rozwiązania praktyczne (115) 5. Klucz do sławy - mierzenie sukcesu (205) 6. Rozwiązanie łamigłówki "dlaczego" - korzystanie z danych jakościowych (237) 7. Szybsze odkrywanie niepowodzeń - uwalnianie potencjału testów i eksperymentów (267) 8. Analiza konkurencyjności (291) 9. Nowe formy analiz - portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo (325) 10. Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej (375) 11. Jak osiągnąć perfekcję właściwą wojownikom ninja analizy (413) 12. Zaawansowane zasady stosowane przez wojowników ninja analizy (469) 13. Kariera w świecie analityki internetowej (505) 14. HiPPO, wojownicy ninja i masy - tworzenie kultury działania na podstawie danych (533) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 74,25zł
Web Analytics 2.0 Świadome rozwijanie witryn internetowych
|