Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Szalona historia komputerów

Szalona historia komputerów

32.00zł
25.60zł
Web 2.0 Przewodnik po strategiach 39.00zł
Web 2.0 Przewodnik po strategiach

Autor: Amy Shuen

ISBN: 978-83-246-1923-8

Ilość stron: 288

Data wydania: 01/2009

Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych.

Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie - udostępniając usługi za darmo - możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

Książka „Web 2.0. Przewodnik po strategiach” zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach.

Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

  • Wspólna wartość użytkowników portalu
  • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
  • Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
  • Spieniężanie sieci społecznych
  • Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
  • Tworzenie wartości w sieciach społecznych
  • Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
  • Style innowacji
  • Tworzenie biznesplanów Web 2.0
Web 2.0 Przewodnik po strategiach
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Web 2.0 Przewodnik po strategiach”, kupili także:
<b>Sztuka aranżacji wnętrz</b>, <font color="navy">Holly Becker, Joanna Copestick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Sztuka aranżacji wnętrz, Holly Becker, Joanna Copestick, Wydawnictwo Muza
<b>Merchandising w małych i dużych firmach handlowych Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Lucyna Witek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych Teoria i praktyka, Lucyna Witek, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Stolarstwo Materiały narzędzia techniki projekty</b>, <font color="navy">Paul Forrester</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Stolarstwo Materiały narzędzia techniki projekty, Paul Forrester, Wydawnictwo Arkady
<b>Merchandising Projektowanie przestrzeni sklepu</b>, <font color="navy">Tony Morgan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Merchandising Projektowanie przestrzeni sklepu, Tony Morgan, Wydawnictwo Arkady
<b>Projektowanie wnętrz</b>, <font color="navy">Jenny Gibbs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie wnętrz, Jenny Gibbs, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie mebli</b>, <font color="navy">Jerzy Smardzewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Projektowanie mebli, Jerzy Smardzewski, Wydawnictwo PWRiL
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

35.00zł
29.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami