Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Nienasycone żywice poliestrowe Wydanie 3

Nienasycone żywice poliestrowe Wydanie 3

63.00zł
51.03zł
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej 79.00zł
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton

ISBN: 978-83-01-16124-8

Ilość stron: 352

Data wydania: 03/2010

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować.

Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii.

Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Tytuł książki: "Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej"
Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej”, kupili także:

Wtyczki do WordPressa Programowanie dla profesjonalistów, Brad Williams, Ozh Richard, Justin Tadlock, Wydawnictwo Helion

Wszyscy jesteśmy dziwni O micie masowości i końcu posłuszeństwa, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

AngularJS. Tworzenie aplikacji webowych. Receptury, Matt Frisbie, Wydawnictwo Helion

Gry i zabawy podwórkowe PRL, Marek Konopczak, Wydawnictwo Septem

Finansowanie przedsiębiorstwa Strategie i instrumenty Wydanie 2, Aleksandra Duliniec, Wydawnictwo PWE

Pan raczy żartować Panie Feynman Przypadki ciekawego człowieka Wydanie III, Richard P. Feynman, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia</b>, <font color="navy">Tim Higgins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia, Tim Higgins, Wydawnictwo Promise

Krav Maga - Zaskocz Zniszcz Zniknij, Gershon Ben Keren, Wydawnictwo Bellona

Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami