Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Chromatografia jonowa Teoria i praktyka

Chromatografia jonowa Teoria i praktyka

89.00zł
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej 79.00zł
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton

ISBN: 978-83-01-16124-8

Ilość stron: 352

Data wydania: 03/2010

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować.

Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii.

Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Tytuł książki: "Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej"
Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej”, kupili także:

CSS ćwiczenia, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Przemysłowe wykorzystanie mikroorganizmów, Mieczysław Kazimierz Błaszczyk, Agata Goryluk-Samonowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dezinformacja. Były szef wywiadu ujawnia metody dławienia wolności, zwalczania religii i wspierania terroryzmu, Lt. Gen. Ion Mihai Pacepa, Prof. Ronald J. Rychlak, Wydawnictwo Onepress

Podnoszenie poprzeczki, Al Kavadlo, Wydawnictwo AHA

Potrząśnij pudełkiem Mała książka dla wielkich ludzi, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III, Bob Nelson, Peter Economy, Wydawnictwo Septem
<b>Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. W</b>, <font color="navy">Mark Russinovich, Andrea Allievi, Alex Ionescu, David Solomon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. W, Mark Russinovich, Andrea Allievi, Alex Ionescu, David Solomon, Wydawnictwo Helion

ABC small business'u 2015, Włodzimierz Markowski, Wydawnictwo Marcus

Docker. Projektowanie i wdrażanie aplikacji, Jaroslaw Krochmalski, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami