Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Mikrousługi Budowa i działanie Przewodnik po budowaniu architektury mikrousług

Mikrousługi Budowa i działanie Przewodnik po budowaniu architektury mikrousług

79.80zł
64.64zł
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej 79.00zł
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton

ISBN: 978-83-01-16124-8

Ilość stron: 352

Data wydania: 03/2010

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować.

Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii.

Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Tytuł książki: "Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej"
Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej”, kupili także:

Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem, David Meerman Scott, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress

Międzynarodowe Standardy Rachunkowości Praktyczne zastosowanie w biznesie, Maciej Skudlik, Wydawnictwo Onepress

Wróg zaangażowania Skończ z frustracją pracowników i uwolnij cały ich potencjał, Tom Agnew , Mark Royal, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sny Morfeusza, K.N. Haner, Wydawnictwo Editio

Mieszanki mineralno asfaltowe Wykonawstwo i badania, Bogusław Stefańczyk, Paweł Mieczkowski, Wydawnictwo WKiŁ

Jak umysł rośnie w siłę, gdy mózg się starzeje, Elkhonon Goldberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wordpress Tworzenie własnych motywów, Alan Cole, Raena Jackson Armitage, Brandon R. Jones, Jeffrey Way, Wydawnictwo Helion

Projektowanie słupów żelbetowych, Janusz Pędziwiatr, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami