Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zaufanie w zarządzaniu organizacjami

Zaufanie w zarządzaniu organizacjami

59.00zł
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej 79.00zł
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton

ISBN: 978-83-01-16124-8

Ilość stron: 352

Data wydania: 03/2010

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować.

Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii.

Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Tytuł książki: "Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej"
Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej”, kupili także:

Python, C++, JavaScript. Zadania z programowania, Marek Luliński, Gniewomir Sarbicki, Wydawnictwo Helion

Jak tworzyć doskonałe relacje. Zdobądź zaufanie i wpływaj na ludzi, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

Pozytywne nastawienie Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO, Marshall Goldsmith, Wydawnictwo Onepress
<b>Python i AI dla e-commerce</b>, <font color="navy">Sebastian Kondracki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python i AI dla e-commerce, Sebastian Kondracki, Wydawnictwo Helion

Biblia NLP Wydanie rozszerzone, ponad 350 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego, Shlomo Vaknin, Wydawnictwo Onepress

W biznesie przetrwają nieliczni Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?, Michel Muszynski, Wydawnictwo Onepress

Geomorfologia, Piotr Migoń, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zastosowanie metod ilościowych w finansach i ubezpieczeniach, Stefan Forlicz, Wydawnictwo CEDEWU

Systemy logistyczne Część 2, T. Nowakowski, Wydawnictwo Difin

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami