Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-learning » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych 52.00zł
Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych

Tytuł: Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych
Autor: Adam Stecyk
ISBN: 978-83-7641-860-5
Ilość stron: 264
Data wydania: 04/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł


Książka podejmuje istotne zagadnienie życia społeczno-gospodarczego w obszarze kształtowania wartości podmiotów funkcjonujących na rynku usług edukacyjnych. Dynamiczne zmiany inspirowane przez rozwój technologii informacyjnych generują potrzebę poszukiwania nowych metod identyfikowania czynników kształtujących wartości organizacji edukacyjnej oraz mechanizmów ją tworzących.

Praca wychodzi naprzeciw tym wymaganiom, tworząc jednocześnie nowy obszar badawczy dziedziny nauk ekonomicznych. O nowatorstwie podjętego tematu może świadczyć fakt niewielkiej liczby publikacji i rozpraw naukowych zajmujących się problematyką wartości podmiotów edukacyjnych przy ogólnie wysokim zainteresowaniu obszarem kształtowania wartości w organizacjach gospodarczych, niedochodowych i administracji publicznej.

Do najważniejszych zalet recenzowanej pracy zaliczyć należy nowatorstwo podjętego tematu, który, w obecnych czasach zmian demograficznych i koncentracji na budowaniu systemów edukacyjnych wysokiej jakości, jawi się jako wartościowy, użyteczny i co najważniejsze oczekiwany przez środowisko naukowo-dydaktyczne.

Spis treści:

1. Charakterystyka systemowego podejścia do e-learningu
1.1. Wiedza w społeczeństwie informacyjnym
1.2. E-learning a współczesny model nauczania
1.3. System e-learningowy w teorii systemów
1.4. Dekompozycja systemu e-learningowego
1.4.1. Płaszczyzna informatyczna
1.4.2. Płaszczyzna metodologiczno-merytoryczna
1.4.3. Płaszczyzna organizacyjno-ekonomiczna
 
2. Metody definiowania wartości w systemach e-learningowych
2.1. Rodzaje wartości w organizacji edukacyjnej
2.2. Czynniki tworzące wartość organizacji edukacyjnej
2.3. Zarządzanie procesowe jako narzędzie tworzenia wartości
2.4. Metodyczne aspekty analizy procesów w systemach e-learningowych
 
3. Główne procesy wartościotwórcze w organizacji edukacyjnej
3.1. Konfiguracja zasobów w podejściu procesowym
3.2. Realizacja procesów w organizacji edukacyjnej
3.3. Modelowa lista procesów a tworzenie wartości
 
4. Metody pomiaru wartości w organizacji edukacyjnej
4.1. Charakterystyka metod tworzenia narzędzi pomiaru wartości
4.2. Metodologia budowy indeksu wartości e-learningowej
4.2. Indeks wartości e-learningowej
4.2.1. Indeks wartości e-learningowej – płaszczyzna merytoryczno-metodologiczna
4.3.2. Indeks wartości e-learningowej – płaszczyzna informatyczna
4.3.2. Indeks wartości e-learningowej – płaszczyzna organizacyjno-ekonomiczna
 
5. Tendencje rozwojowe systemów e-learningowych
5.1. Zmiany i wyzwania cywilizacyjne a organizacja edukacyjna
5.2. Tendencje rozwojowe systemów e-learningowych w organizacji edukacyjnej

Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych”, kupili także:

Zręczność ust Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje, Adam Eason, Wydawnictwo Onepress

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL, Karol Sobiesiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV, Louis Rosenfeld, Peter Morville, Jorge Arango, Wydawnictwo Helion

Eurologistyka Teoria i praktyka, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Katakana kreska po kresce, Ewa Krassowaska-Mackiewicz, Wydawnictwo PJWSTK

Projekt: wyprawa. #travelmarketing, Michał Leksiński, Wydawnictwo Bezdroża

Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

Nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych, Michał Kuliński, Wydawnictwo DASHÖFER

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami