Wartość krajobrazu Rozwój przestrzeni obszarów wiejskich |
34.90zł |
|
|
Tematyka książki porusza aktualne kwestie związane z pozaprodukcyjnymi funkcjami rolnictwa.
• Autorzy omówili wpływ koncepcji zrównoważonego rozwoju na podejście do zagadnień związanych z rozwojem obszarów wiejskich w krajach Unii Europejskiej. • Szczególną uwagę skupili na toczącej się obecnie dyskusji dotyczącej przyszłości krajobrazu wiejskiego i kwestiach związanych z postrzeganiem krajobrazu przez społeczeństwo. • Przedstawili wartość krajobrazu jako wartość ekonomiczną. • Omówione zostały także zasady uwzględniania wartości elementów krajobrazu w procesie scalenia gruntów pod kątem wykorzystania tego procesu do kształtowania krajobrazu obszarów wiejskich. • Ponadto zaprezentowano możliwości zastosowania technologii Systemów Informacji Przestrzennej do kształtowania i wyceny krajobrazu.
Publikacja skierowana jest do studentów gospodarki przestrzennej, geodezji i kartografii, architektury krajobrazu i geografii. Przydatna będzie także pracownikom Starostw Powiatowych oraz Wojewódzkich Biur Geodezji i Terenów Rolnych.
Wartość krajobrazu Rozwój przestrzeni obszarów wiejskich
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Wartość krajobrazu Rozwój przestrzeni obszarów wiejskich”, kupili także: |
Rekonfigurowalny Firewall implementowany w układach FPGA, Maciej Twardy, Kazimierz Wiatr, Wydawnictwo EXIT |
Internet jako nowe dobro wspólne, Justyna Hofmokl, Wydawnictwo WAiP |
Stylowe wnętrza, Judith Miller, Martin Miller, Wydawnictwo Arkady |
Skutery OSA, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ |
Sekrety retoryki Reguły skutecznej komunikacji, Karsten Bredemeier, Wydawnictwo Onepress |
Transport w gospodarce, Anita Fajczak-Kowalska, Wydawnictwo EXIT |
Terapia duszy. Przywrócenie jej związku z ciałem, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus |
Własna firma Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej, Iwona Bogaczyk, Bogusław Krupski, Hanna Lubińska, Andrzej Wieczorek, Wydawnictwo Forum |
AlphaFemale Wydanie II rozszerzone, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus |
|
|
|