Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016

Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows 52.00zł 36.92zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows

Autor: Wayne S. Freeze

ISBN: 83-7197-806-5

Ilość stron: 416

Data wydania:10/2002

Zawiera CD-ROM

Książka "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows" opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem.

Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu.

W książce opisano:

- Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D

- Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie

- Tworzenie animowanych postaci

- Operowanie czasem w symulacjach

- Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio

- Interakcje użytkownik -- program za pomocą DirectInput

- Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API

- Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry

Rozdziały:

Część I Zanurzenie się w grę (25)
Rozdział 1. Od pomysłu do gry (27)
Rozdział 2. Wprowadzenie do DirectX (37)
Rozdział 3. Tworzenie grafiki 3D (61)
Rozdział 4. Grafika dwuwymiarowa w świecie 3D (81)
Rozdział 5. Wczytywanie danych gry (99)
Rozdział 6. Wyświetlanie grafiki 3D (121)

Część II Symulowanie rzeczywistości (141)
Rozdział 7. Liczby losowe nie są losowe (143)
Rozdział 8. Symulowanie rzeczywistości (161)
Rozdział 9. Symulacja centrum handlowego (181)
Rozdział 10. Symulacja klientów (201)
Rozdział 11. Symulacja sklepów i pieniędzy (219)

Część III Od symulacji do gry (235)
Rozdział 12. Sterowanie grą poprzez DirectInput (237)
Rozdział 13. Wydawanie poleceń w grze (255)
Rozdział 14. Dźwięki i muzyka (279)
Rozdział 15. Mapa centrum i klienci (301)
Rozdział 16. Spacer po centrum handlowym (317)
Rozdział 17. Gazeta "Wiadomości Podwodne" (337)
Rozdział 18. Uruchamianie centrum handlowego (355)
Rozdział 19. Koniec jest dopiero początkiem (373)

Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows
Tytuł książki: "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows"
Autor: Wayne S. Freeze
Wydawnictwo: HELION
Cena: 52.00zł 36.92zł
Klienci, którzy kupili „Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows”, kupili także:
<b>Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2</b>, <font color="navy">Dante Treglia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2, Dante Treglia, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Przykłady obliczeń</b>, <font color="navy">Ryszard Knosala, Aleksander Gwiazda, Andrzej Baier, Piotr Gendarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Przykłady obliczeń, Ryszard Knosala, Aleksander Gwiazda, Andrzej Baier, Piotr Gendarz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania</b>, <font color="navy">Marijn Haverbeke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania, Marijn Haverbeke, Wydawnictwo HELION
<b>Kompendium wiedzy o żywności żywieniu i zdrowiu</b>, <font color="navy">Jan Gawęcki, Teresa Mossor-Pietraszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kompendium wiedzy o żywności żywieniu i zdrowiu, Jan Gawęcki, Teresa Mossor-Pietraszewska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rynek usług telekomunikacyjnych</b>, <font color="navy">Henryk Babis, Kinga Flaga-Gieruszyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Rynek usług telekomunikacyjnych, Henryk Babis, Kinga Flaga-Gieruszyńska, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Fizyka dla programistów gier</b>, <font color="navy">David M. Bourg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fizyka dla programistów gier, David M. Bourg, Wydawnictwo HELION
<b>ABC Internetu wydanie V</b>, <font color="navy">Krzystof Pikoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC Internetu wydanie V, Krzystof Pikoń, Wydawnictwo HELION
<b>Rewolucja w uczeniu Chcesz myśleć sprawniej niż inni?</b>, <font color="navy">Gordon Dryden, Jeanette Vos</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Rewolucja w uczeniu Chcesz myśleć sprawniej niż inni?, Gordon Dryden, Jeanette Vos, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Rosyjska myśl strategiczna i potencjał militarny w XXI wieku</b>, <font color="navy">Piotr Mickiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rosyjska myśl strategiczna i potencjał militarny w XXI wieku, Piotr Mickiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Świat matematyki i jej materialnych cieni

Świat matematyki i jej materialnych cieni

34.90zł
28.62zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

sobota, 23 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami