Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Informatyzacja procedur celnych

Informatyzacja procedur celnych

55.00zł
46.75zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows 52.00zł 36.92zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows

Autor: Wayne S. Freeze

ISBN: 83-7197-806-5

Ilość stron: 416

Data wydania:10/2002

Zawiera CD-ROM

Książka "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows" opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem.

Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu.

W książce opisano:

- Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D

- Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie

- Tworzenie animowanych postaci

- Operowanie czasem w symulacjach

- Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio

- Interakcje użytkownik -- program za pomocą DirectInput

- Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API

- Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry

Rozdziały:

Część I Zanurzenie się w grę (25)
Rozdział 1. Od pomysłu do gry (27)
Rozdział 2. Wprowadzenie do DirectX (37)
Rozdział 3. Tworzenie grafiki 3D (61)
Rozdział 4. Grafika dwuwymiarowa w świecie 3D (81)
Rozdział 5. Wczytywanie danych gry (99)
Rozdział 6. Wyświetlanie grafiki 3D (121)

Część II Symulowanie rzeczywistości (141)
Rozdział 7. Liczby losowe nie są losowe (143)
Rozdział 8. Symulowanie rzeczywistości (161)
Rozdział 9. Symulacja centrum handlowego (181)
Rozdział 10. Symulacja klientów (201)
Rozdział 11. Symulacja sklepów i pieniędzy (219)

Część III Od symulacji do gry (235)
Rozdział 12. Sterowanie grą poprzez DirectInput (237)
Rozdział 13. Wydawanie poleceń w grze (255)
Rozdział 14. Dźwięki i muzyka (279)
Rozdział 15. Mapa centrum i klienci (301)
Rozdział 16. Spacer po centrum handlowym (317)
Rozdział 17. Gazeta "Wiadomości Podwodne" (337)
Rozdział 18. Uruchamianie centrum handlowego (355)
Rozdział 19. Koniec jest dopiero początkiem (373)

Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows
Tytuł książki: "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows"
Autor: Wayne S. Freeze
Wydawnictwo: HELION
Cena: 52.00zł 36.92zł
Klienci, którzy kupili „Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows”, kupili także:
<b>Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu</b>, <font color="navy">Adam Zybura, Mariusz Jaśniok, Tomasz Jaśniok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu, Adam Zybura, Mariusz Jaśniok, Tomasz Jaśniok, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Perl 6 podstawy</b>, <font color="navy">Allison Randal, Dan Sugalski, Leopold Totsch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perl 6 podstawy, Allison Randal, Dan Sugalski, Leopold Totsch, Wydawnictwo HELION
<b>Web development Receptury nowej generacji</b>, <font color="navy">Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Web development Receptury nowej generacji, Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin, Wydawnictwo HELION
<b>Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity</b>, <font color="navy">Charles Richards</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity, Charles Richards, Wydawnictwo Onepress
<b>Skrypty powłoki od podstaw</b>, <font color="navy">Eric Foster-Johnson, John C. Welch, Micah Anderson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Skrypty powłoki od podstaw, Eric Foster-Johnson, John C. Welch, Micah Anderson, Wydawnictwo HELION
<b>Biblia w malarstwie</b>, <font color="navy">Bożena Fabiani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biblia w malarstwie, Bożena Fabiani, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Historia architektury zachodniej</b>, <font color="navy">David Watkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Historia architektury zachodniej, David Watkin, Wydawnictwo Arkady
<b>Implementacja systemów baz danych</b>, <font color="navy">Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Implementacja systemów baz danych, Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo WNT
<b>OpenOffice 2.0 w szkole i nie tylko</b>, <font color="navy">Waldemar Howil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
OpenOffice 2.0 w szkole i nie tylko, Waldemar Howil, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Chemia leksykon ucznia

Chemia leksykon ucznia

6.00zł
4.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami