Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 w sieci Ethernet w przykładach

Mikrokontrolery STM32 w sieci Ethernet w przykładach

85.00zł
68.00zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows 52.00zł 36.92zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows

Autor: Wayne S. Freeze

ISBN: 83-7197-806-5

Ilość stron: 416

Data wydania:10/2002

Zawiera CD-ROM

Książka "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows" opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem.

Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu.

W książce opisano:

- Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D

- Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie

- Tworzenie animowanych postaci

- Operowanie czasem w symulacjach

- Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio

- Interakcje użytkownik -- program za pomocą DirectInput

- Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API

- Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry

Rozdziały:

Część I Zanurzenie się w grę (25)
Rozdział 1. Od pomysłu do gry (27)
Rozdział 2. Wprowadzenie do DirectX (37)
Rozdział 3. Tworzenie grafiki 3D (61)
Rozdział 4. Grafika dwuwymiarowa w świecie 3D (81)
Rozdział 5. Wczytywanie danych gry (99)
Rozdział 6. Wyświetlanie grafiki 3D (121)

Część II Symulowanie rzeczywistości (141)
Rozdział 7. Liczby losowe nie są losowe (143)
Rozdział 8. Symulowanie rzeczywistości (161)
Rozdział 9. Symulacja centrum handlowego (181)
Rozdział 10. Symulacja klientów (201)
Rozdział 11. Symulacja sklepów i pieniędzy (219)

Część III Od symulacji do gry (235)
Rozdział 12. Sterowanie grą poprzez DirectInput (237)
Rozdział 13. Wydawanie poleceń w grze (255)
Rozdział 14. Dźwięki i muzyka (279)
Rozdział 15. Mapa centrum i klienci (301)
Rozdział 16. Spacer po centrum handlowym (317)
Rozdział 17. Gazeta "Wiadomości Podwodne" (337)
Rozdział 18. Uruchamianie centrum handlowego (355)
Rozdział 19. Koniec jest dopiero początkiem (373)

Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows
Tytuł książki: "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows"
Autor: Wayne S. Freeze
Wydawnictwo: HELION
Cena: 52.00zł 36.92zł
Klienci, którzy kupili „Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows”, kupili także:
<b>Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort</b>, <font color="navy">Michael Rash</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort, Michael Rash, Wydawnictwo HELION
<b>Fizyczne metody badań w biologii, medycynie i ochronie środowiska</b>, <font color="navy">Andrzej Z. Hrynkiewicz, Eugeniusz Rokita</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizyczne metody badań w biologii, medycynie i ochronie środowiska, Andrzej Z. Hrynkiewicz, Eugeniusz Rokita, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dane i Goliat. Ukryta bitwa o Twoje dane i kontrolę nad świate</b>, <font color="navy">Bruce Schneier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dane i Goliat. Ukryta bitwa o Twoje dane i kontrolę nad świate, Bruce Schneier, Wydawnictwo HELION
<b>Organizacja pracy biurowej Podręcznik + CD</b>, <font color="navy">Elżbieta Mitura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Organizacja pracy biurowej Podręcznik + CD, Elżbieta Mitura, Wydawnictwo Difin
<b>Szybki kurs JavaScript. Wprowadzenie do języka w 24 godziny. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Phil Ballard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Szybki kurs JavaScript. Wprowadzenie do języka w 24 godziny. Wydanie VI, Phil Ballard, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie produktu</b>, <font color="navy">Richard Morris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie produktu, Richard Morris, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sieci komputerowe i intersieci Wydanie V</b>, <font color="navy">Douglas E. Comer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sieci komputerowe i intersieci Wydanie V, Douglas E. Comer, Wydawnictwo HELION
<b>Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego</b>, <font color="navy">Marcin Żukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress
<b>XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe</b>, <font color="navy">Jon Duckett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe, Jon Duckett, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Chemia piękna Wydanie 2

Chemia piękna Wydanie 2

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami