Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zbiór zadań z metrologii elektrycznej

Zbiór zadań z metrologii elektrycznej

15.75zł
11.97zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows 52.00zł 37.96zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows

Autor: Wayne S. Freeze

ISBN: 83-7197-806-5

Ilość stron: 416

Data wydania:10/2002

Zawiera CD-ROM

Książka "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows" opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem.

Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu.

W książce opisano:

- Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D

- Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie

- Tworzenie animowanych postaci

- Operowanie czasem w symulacjach

- Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio

- Interakcje użytkownik -- program za pomocą DirectInput

- Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API

- Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry

Rozdziały:

Część I Zanurzenie się w grę (25)
Rozdział 1. Od pomysłu do gry (27)
Rozdział 2. Wprowadzenie do DirectX (37)
Rozdział 3. Tworzenie grafiki 3D (61)
Rozdział 4. Grafika dwuwymiarowa w świecie 3D (81)
Rozdział 5. Wczytywanie danych gry (99)
Rozdział 6. Wyświetlanie grafiki 3D (121)

Część II Symulowanie rzeczywistości (141)
Rozdział 7. Liczby losowe nie są losowe (143)
Rozdział 8. Symulowanie rzeczywistości (161)
Rozdział 9. Symulacja centrum handlowego (181)
Rozdział 10. Symulacja klientów (201)
Rozdział 11. Symulacja sklepów i pieniędzy (219)

Część III Od symulacji do gry (235)
Rozdział 12. Sterowanie grą poprzez DirectInput (237)
Rozdział 13. Wydawanie poleceń w grze (255)
Rozdział 14. Dźwięki i muzyka (279)
Rozdział 15. Mapa centrum i klienci (301)
Rozdział 16. Spacer po centrum handlowym (317)
Rozdział 17. Gazeta "Wiadomości Podwodne" (337)
Rozdział 18. Uruchamianie centrum handlowego (355)
Rozdział 19. Koniec jest dopiero początkiem (373)

Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows
Tytuł książki: "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows"
Autor: Wayne S. Freeze
Wydawnictwo: HELION
Cena: 52.00zł 37.96zł
Klienci, którzy kupili „Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows”, kupili także:
<b>Samoloty bojowe II wojny światowej Tom 1</b>, <font color="navy">Andrzej Zasieczny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Samoloty bojowe II wojny światowej Tom 1, Andrzej Zasieczny, Wydawnictwo Alma-Press
<b>E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse</b>, <font color="navy">Justyna Skorupska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse, Justyna Skorupska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>KOD Ukryty język sprzętu komputerowego i oprogramowania</b>, <font color="navy">Charles Petzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
KOD Ukryty język sprzętu komputerowego i oprogramowania, Charles Petzold, Wydawnictwo WNT
<b>Statystyka dla studiów licencjackich</b>, <font color="navy">Jarosław Podgórski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Statystyka dla studiów licencjackich, Jarosław Podgórski, Wydawnictwo PWE
<b>Controlling finansowy w przedsiębiorstwie</b>, <font color="navy">Maria Sierpińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Controlling finansowy w przedsiębiorstwie, Maria Sierpińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Drugi mózg Rewolucja w nauce i medycynie</b>, <font color="navy">R. Douglas Fields</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Drugi mózg Rewolucja w nauce i medycynie, R. Douglas Fields, Wydawnictwo Prószyński
<b>Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy</b>, <font color="navy">Arkadiusz Bednarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress
<b>Active Directory odtwarzanie po awarii Plany i wdrożenia – porady eksperta</b>, <font color="navy">Florian Rommel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Active Directory odtwarzanie po awarii Plany i wdrożenia – porady eksperta, Florian Rommel, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III</b>, <font color="navy">Paweł Zakrzewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III, Paweł Zakrzewski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
AVR i ARM7 Programowanie mikrokontrolerów dla każdego

AVR i ARM7 Programowanie mikrokontrolerów dla każdego

77.00zł
56.21zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Modelowanie danych Sharon Allen HELION

czwartek, 24 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami