Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Silniki pojazdów samochodowych Budowa, obsługa, diagnostyka i naprawa Kwalifikacja MG.18

Silniki pojazdów samochodowych Budowa, obsługa, diagnostyka i naprawa Kwalifikacja MG.18

85.00zł
72.25zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows 52.00zł 39.00zł
Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows

Autor: Wayne S. Freeze

ISBN: 83-7197-806-5

Ilość stron: 416

Data wydania:10/2002

Zawiera CD-ROM

Książka "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows" opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem.

Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych i muzyki w grze. Nauczysz się więc tworzenia w pełni trójwymiarowej grafiki a także odtwarzania plików dźwiękowych w formacie MP3. Książka przeznaczona jest dla osób, które już programowały w Visual Basicu.

W książce opisano:

- Wyświetlanie grafiki 3D za pomocą Direct3D

- Sterowanie obrazem: obracanie, przybliżanie i przewijanie

- Tworzenie animowanych postaci

- Operowanie czasem w symulacjach

- Odtwarzanie muzyki i efektów dźwiękowych przy użyciu DirectAudio

- Interakcje użytkownik -- program za pomocą DirectInput

- Syntezę mowy przy użyciu interfejsu Microsoft Speech API

- Przygotowywanie grafiki 2D i 3D oraz plików dźwiękowych na potrzeby gry

Rozdziały:

Część I Zanurzenie się w grę (25)
Rozdział 1. Od pomysłu do gry (27)
Rozdział 2. Wprowadzenie do DirectX (37)
Rozdział 3. Tworzenie grafiki 3D (61)
Rozdział 4. Grafika dwuwymiarowa w świecie 3D (81)
Rozdział 5. Wczytywanie danych gry (99)
Rozdział 6. Wyświetlanie grafiki 3D (121)

Część II Symulowanie rzeczywistości (141)
Rozdział 7. Liczby losowe nie są losowe (143)
Rozdział 8. Symulowanie rzeczywistości (161)
Rozdział 9. Symulacja centrum handlowego (181)
Rozdział 10. Symulacja klientów (201)
Rozdział 11. Symulacja sklepów i pieniędzy (219)

Część III Od symulacji do gry (235)
Rozdział 12. Sterowanie grą poprzez DirectInput (237)
Rozdział 13. Wydawanie poleceń w grze (255)
Rozdział 14. Dźwięki i muzyka (279)
Rozdział 15. Mapa centrum i klienci (301)
Rozdział 16. Spacer po centrum handlowym (317)
Rozdział 17. Gazeta "Wiadomości Podwodne" (337)
Rozdział 18. Uruchamianie centrum handlowego (355)
Rozdział 19. Koniec jest dopiero początkiem (373)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 39,00zł

Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows
Tytuł książki: "Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows"
Autor: Wayne S. Freeze
Wydawnictwo: Helion
Cena: 52.00zł 39.00zł
Klienci, którzy kupili „Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows”, kupili także:
<b>Dzieciństwo do poprawki. Uwolnij się od cienia rodziców, energetycznych wampirów. Wydanie II, uzupełnione</b>, <font color="navy">Sylwia Sitkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dzieciństwo do poprawki. Uwolnij się od cienia rodziców, energetycznych wampirów. Wydanie II, uzupełnione, Sylwia Sitkowska, Wydawnictwo Sensus

Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie, Joanna Gonicka, Wydawnictwo AHE

Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej, Sylwia Wojciechowska-Filipek, Wydawnictwo Difin

Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji, C. Richard Weylman, Wydawnictwo Onepress

Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS, Emil Atanasov, Wydawnictwo Helion

Moc Przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress

Elementy robotyki mobilnej, Piotr Ciesielski, Jacek Sawoniewicz, Adam Szmigielski, Wydawnictwo PJWSTK

Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej, Renata Wojciechowska, Wydawnictwo Difin

Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2018 Kurs zaawansowany, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami