Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji 49.00zł
UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji

Tytuł: UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji
Tytuł oryginalny UX for Beginners: A Crash Course in 100 Short Lessons
Autor: Joel Marsh
ISBN: 978-83-283-5925-3
Ilość stron: 248
Data wydania: 01/2020
Oprawa: Miękka
Format: 230x170
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Nawet najlepsza aplikacja i najmądrzejsza strona internetowa nie przyniosą kokosów, jeśli nie spodobają się użytkownikom. Droga do sukcesu projektanta prowadzi przez miłe doznania, jakie wywoła u osób, które będą klikać, przewijać, czytać i przeglądać. W żadnym razie nie można lekceważyć zagadnień projektowania doświadczenia użytkownika (UX).

Wiele ciekawych rozwiązań nie znalazło uznania, gdyż twórcy interfejsów użytkownika nie wzięli pod uwagę podstaw behawioryzmu i pewnych szczególnych sposobów działania ludzkiego umysłu. Innymi słowy, zaprojektowane rozwiązanie musi zachęcająco wyglądać, poprawnie działać, a przede wszystkim - sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania.

Ten zwięzły podręcznik projektowania UX powstał na bazie błyskawicznego kursu dla profesjonalistów. Pozwala prześledzić od początku do końca proces projektowania mający na celu stworzenie rozwiązań prawdziwie przyjaznych użytkownikom. Poza podstawowymi pojęciami, zasadami i koncepcjami znalazły się tu informacje, które docenią profesjonalni projektanci.

Mimo że książka stanowi raczej pobieżny przegląd niż wyczerpującą analizę tematu, zawiera naprawdę sporo przydatnego materiału. W 100 krótkich lekcjach przedstawiono wiele praktycznych wskazówek w kolejności odpowiadającej rzeczywistemu wdrożeniu. Podręcznik został napisany zrozumiałym, lekkim i zabawnym językiem - dla wielu kandydatów na projektantów UX jego lektura z pewnością będzie dobrym doświadczeniem!

Dzięki tej książce poznasz:
• podstawy (również naukowe!) projektowania doświadczenia użytkownika
• fascynujące (i nie do końca racjonalne) zwyczaje użytkowników
• techniki wpływania na użytkowników za pomocą rozmiarów, kolorów i rozmieszczenia elementów
• planowanie i wykonywanie makiet
• metody sprawdzania skuteczności zaprojektowanych rozwiązań

UX: pasja projektanta, przyjemność użytkownika.

UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji”, kupili także:

Sens życia i sens wszechświata, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Kotlin w akcji, Dmitry Jemerov, Svetlana Isakova, Wydawnictwo Helion

Training Kit 70-643 Konfigurowanie infrastruktury aplikacji w Windows Server 2008 Egzamin MCTS 70-643, J.C. Mackin, Anil Desai, Wydawnictwo Microsoft Press

Przez innowację do wzrostu Jak wprowadzić innowację przełomową, Edward I. Altman , Scott D. Anthony , Mark W. Johnson , Joseph V. Sinf, Wydawnictwo Wolters Kluwer

VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji, Adam Bartosiewicz, Ryszard Kubacki, Wydawnictwo Wolters Kluwer

NLP Studium struktury subiektywnych doświadczeń, Robert Dilts, John Grinder, Richard Bandler, Judith DeLozier, Wydawnictwo Onepress

Gruntowanie modalnego języka komunikacji w systemach agentowych, Radosław Piotr Katarzyniak, Wydawnictwo EXIT

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III, Andrzej Niemczyk, Wydawnictwo Onepress

Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym, Grzegorz Urban, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami