Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji 49.00zł
UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji

Tytuł: UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji
Tytuł oryginalny UX for Beginners: A Crash Course in 100 Short Lessons
Autor: Joel Marsh
ISBN: 978-83-283-5925-3
Ilość stron: 248
Data wydania: 01/2020
Oprawa: Miękka
Format: 230x170
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Nawet najlepsza aplikacja i najmądrzejsza strona internetowa nie przyniosą kokosów, jeśli nie spodobają się użytkownikom. Droga do sukcesu projektanta prowadzi przez miłe doznania, jakie wywoła u osób, które będą klikać, przewijać, czytać i przeglądać. W żadnym razie nie można lekceważyć zagadnień projektowania doświadczenia użytkownika (UX).

Wiele ciekawych rozwiązań nie znalazło uznania, gdyż twórcy interfejsów użytkownika nie wzięli pod uwagę podstaw behawioryzmu i pewnych szczególnych sposobów działania ludzkiego umysłu. Innymi słowy, zaprojektowane rozwiązanie musi zachęcająco wyglądać, poprawnie działać, a przede wszystkim - sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania.

Ten zwięzły podręcznik projektowania UX powstał na bazie błyskawicznego kursu dla profesjonalistów. Pozwala prześledzić od początku do końca proces projektowania mający na celu stworzenie rozwiązań prawdziwie przyjaznych użytkownikom. Poza podstawowymi pojęciami, zasadami i koncepcjami znalazły się tu informacje, które docenią profesjonalni projektanci.

Mimo że książka stanowi raczej pobieżny przegląd niż wyczerpującą analizę tematu, zawiera naprawdę sporo przydatnego materiału. W 100 krótkich lekcjach przedstawiono wiele praktycznych wskazówek w kolejności odpowiadającej rzeczywistemu wdrożeniu. Podręcznik został napisany zrozumiałym, lekkim i zabawnym językiem - dla wielu kandydatów na projektantów UX jego lektura z pewnością będzie dobrym doświadczeniem!

Dzięki tej książce poznasz:
• podstawy (również naukowe!) projektowania doświadczenia użytkownika
• fascynujące (i nie do końca racjonalne) zwyczaje użytkowników
• techniki wpływania na użytkowników za pomocą rozmiarów, kolorów i rozmieszczenia elementów
• planowanie i wykonywanie makiet
• metody sprawdzania skuteczności zaprojektowanych rozwiązań

UX: pasja projektanta, przyjemność użytkownika.

UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji”, kupili także:

Struktura magii Kształtowanie ludzkiej psychiki, czyli więcej niż NLP Część 2, Richard Bandler, John Grinder, Wydawnictwo Onepress

Ćwiczenia narciarskie dla początkujących i średnio zaawansowanych, Szymon Tasz, Wydawnictwo Landie

Tom 9. Sieci neuronowe w inżynierii biomedycznej, Ryszard Tadeusiewicz, Józef Korbicz, Leszek Rutkowski, Włodzisław Duch, Wydawnictwo EXIT
<b>Techniki negocjacji i wywierania wpływu</b>, <font color="navy">Michał Chmielecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Techniki negocjacji i wywierania wpływu, Michał Chmielecki, Wydawnictwo Onepress

Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 2 Dyskretyzacja obrazu, operacje pikslowe, morfologiczne, Wojciech S. Mokrzycki, Wydawnictwo EXIT

Arduino i Android Niesamowite projekty Szalony geniusz, Simon Monk, Wydawnictwo Helion

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług, Justyna Fabijańczyk, Wydawnictwo Onepress

Zadania z matematyki wyższej Część 2 Wydanie III, Leitner Roman, Matuszewski Wojciech, Rojek Zdzisław, Wydawnictwo Naukowe PWN

Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę, Dorie Clark, Wydawnictwo Onepress

środa, 17 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami