Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Środki transportu Częśc 2 Podręcznik

Środki transportu Częśc 2 Podręcznik

39.00zł
33.15zł
Uwodzicielska sprzedaż Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej 24.90zł 17.68zł
Uwodzicielska sprzedaż Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej

Autor: Rafał Graj

ISBN: 978-83-246-1967-2

Ilość stron: 104

Data wydania: 10/2008

Zdolność przechodzenia przez proces sprzedaży z czarującym uśmiechem triumfu to prawdziwa sztuka, podobnie jak umiejętność uwodzenia. Kiedy zaś obie te praktyki stosuje kobieta, stają się one bardzo niebezpieczną bronią.

Uwodzicielska sprzedaż to wyrafinowana gra. Jej skuteczność została potwierdzona empirycznie, a dowodem są setki zauroczonych mężczyzn, z przyjemnością przystających na biznesowe warunki stawiane im przez twardego przeciwnika w spódnicy.

Dysponujesz wspaniałymi atutami, powinnaś jednak zarządzać nimi świadomie. Dzięki różnym trikom Twoje ciało może przekazywać komunikaty bardziej wymowne niż niejedno zdanie. To, jak poruszają się Twoje nogi oraz jak wygląda Twoja biżuteria czy garderoba, stanowi silny podprogowy przekaz.

Naucz się go kontrolować i wykorzystywać do własnych celów. Dowiedz się, co mówić i jak mówić, aby rozmówca spijał słowa z Twych ust. I najważniejsze — poznaj psychologię mężczyzny, nie daj się złapać w żadną z zastawianych na Ciebie pułapek. Bądź uwodzicielska, ale przede wszystkim pozostań profesjonalną kobietą biznesu.

  • Sprawdź, jak jesteś postrzegana przez mężczyzn.
  • Wykorzystaj strategię mowy ciała przy różnych okazjach.
  • Dowiedz się, jak działa magia przekazu werbalnego.
  • Poznaj i stosuj cechy ubioru kobiety z klasą.
  • Ćwicz i zostań mistrzynią uwodzenia w sprzedaży.

Szkolenie powstało częściowo w oparciu o wiedzę Briana Tracy’ego, światowej klasy eksperta od sprzedaży.

Rozdziały:

Rozdział 1. Postawa i umiejętności kobiety będącej sprzedawcą (15)

  • Co tak naprawdę sprzedajesz? (16)
  • Żeby coś kupić, najpierw musisz coś sprzedać (19)
  • Pasja (21)
  • Sprzedajemy tak naprawdę wszystko... (21)
  • Twój stan emocjonalny (23)
  • Daj klientowi to, czego chce - i jeszcze więcej... (24)
  • Zasada "win to win" (25)
  • Twoja pewność siebie... (26)
  • Zatrzymaj klienta na dłużej (27)
  • Tajemnice systemów sprzedaży (28)

Rozdział 2. Uwodzicielska mowa ciała (33)

  • Co to jest mowa ciała? (33)
  • Dlaczego korzystać z mowy ciała, uwodząc w sprzedaży? (33)
  • Twój chód i biodra (36)
  • Ustawienie nóg (36)
  • Biżuteria i długopis (39)
  • Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała (41)

Rozdział 3. Sposób ubierania się (43)

  • Jak cię widzą, tak cię piszą (43)
  • Klasyczny ubiór (46)
  • Cechy ubioru kobiety z klasą (47)
  • I na koniec - zapach (49)
  • Sztuczki tuszujące niedoskonałości (50)
  • Nierealna piękność wzorem kobiecości (51)

Rozdział 4. Ton głosu (55)

Rozdział 5. Dopasowanie i kotwice (59)

  • Dopasowanie (59)
  • Kotwice (61)

Rozdział 6. Psychologia mężczyzny (63)

  • Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny (63)
  • W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety? (65)
  • Biologia szukania partnera (68)

Rozdział 7. Magia języka (71)

  • Linia czasu a lingwistyka (72)
  • Kasowniki "nie" i "ale" (74)
  • Struktura metamodelu (76)
  • Zniekształcenia (79)
  • Potencjalny wybór (81)

Rozdział 8. Niezwykły coaching "uwodzenie w sprzedaży" (83)

Rozdział 9. Trening czyni mistrza (89)

  • Ćwiczenie 1 (91)
  • Ćwiczenie 2 (92)
  • Ćwiczenie 3 (93)
  • Książka a szkolenie na żywo (93)

Najlepsze zakończenie (97)

Uwodzicielska sprzedaż Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej
Tytuł książki: "Uwodzicielska sprzedaż Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej"
Autor: Rafał Graj
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 24.90zł 17.68zł
Klienci, którzy kupili „Uwodzicielska sprzedaż Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej”, kupili także:
<b>Meteorologia morska z oceanografią</b>, <font color="navy">Stefan Trzeciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Meteorologia morska z oceanografią, Stefan Trzeciak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Paliwa i generatory energii wspólnot wodorowych</b>, <font color="navy">Wiesław Ciechanowicz, Stefan Szczukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSISiZ</font>
Paliwa i generatory energii wspólnot wodorowych, Wiesław Ciechanowicz, Stefan Szczukowski, Wydawnictwo WSISiZ
<b>C++ Algorytmy i struktury danych</b>, <font color="navy">Adam Drozdek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Algorytmy i struktury danych, Adam Drozdek, Wydawnictwo HELION
<b>C# 6.0 i MVC 5. Tworzenie nowoczesnych portali internetowych</b>, <font color="navy">Krzysztof Żydzik, Tomasz Rak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C# 6.0 i MVC 5. Tworzenie nowoczesnych portali internetowych, Krzysztof Żydzik, Tomasz Rak, Wydawnictwo HELION
<b>Żywność wygodna i żywność funkcjonalna</b>, <font color="navy">Franciszek Świderski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Żywność wygodna i żywność funkcjonalna, Franciszek Świderski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Adobe Flash i PHP Biblia</b>, <font color="navy">Matthew Keefe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Flash i PHP Biblia, Matthew Keefe, Wydawnictwo HELION
<b>Excel 2010 PL Kurs</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2010 PL Kurs, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Marka przywództwa</b>, <font color="navy">Dave Ulrich, Norman Smallwood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Marka przywództwa, Dave Ulrich, Norman Smallwood, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Kartografia tematyczna</b>, <font color="navy">Wiesława Żyszkowska, Waldemar Spallek, Dorota Borowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kartografia tematyczna, Wiesława Żyszkowska, Waldemar Spallek, Dorota Borowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Zbiór zadań z mikroekonometrii Modele i analizy danych indywidualnych

Zbiór zadań z mikroekonometrii Modele i analizy danych indywidualnych

39.00zł
33.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION

poniedziałek, 21 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami