Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niezwykłe liczby profesora Stewarta

Niezwykłe liczby profesora Stewarta

42.00zł
33.60zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne 38.00zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne

Autor: Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski

ISBN: 978-83-7251-982-5

Ilość stron: 171

Data wydania: 02/2009

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki.

Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.

Rozdziały:

Rozdział 1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego
1.1. Społeczeństwo informacyjne – nowy etap w rozwoju społeczeństw
1.2. Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego
1.3. Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw
1.3.1. Dostęp i korzystanie z internetu w gospodarstwach domowych
1.3.2. Upowszechnienie internetu w przedsiębiorstwach
1.3.3. Wykluczenie cyfrowe
1.4. E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego

Rozdział 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku
2.1. E-administracja
2.2. E-bankowość
2.3. E-ubezpieczenia
2.4. E-handel
2.5. E-edukacja
2.6. E-kultura
2.7. E-zdrowie
2.8. E-turystyka

Rozdział 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów
3.1. Pojęcie badań marketingowych
3.2. Badania marketingowe jakościowe i ilościowe
3.2.1. Badania jakościowe
3.2.2. Badania ilościowe
3.3. Metody tradycyjne
3.3.1. Zogniskowane wywiady grupowe
3.3.2. Indywidualne wywiady pogłębione
3.3.3. Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym
3.3.4. Etnografia
3.4. Metody nowoczesne
3.4.1. Badania fokusowe online
3.4.2. Etnografia wirtualna
3.4.3. Bezpośredni wywiad indywidualny ze wspomaganiem komputerowym
3.4.4. Ankieta prowadzona w sieci
3.4.5. Eye tracking
3.4.5. Tajemniczy klient
3.4.6. Pomiar pasywny

Rozdział 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku
4.1. Profil e-konsumenta
4.2. Motywy korzystania z e-usług
4.3. Bariery korzystania z e-usług
4.4. Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów
4.5. Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług

E-usługi a społeczeństwo informacyjne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-usługi a społeczeństwo informacyjne”, kupili także:

111 zadań z chemii ogólnej i nieorganicznej z pełnymi rozwiązaniami krok po kroku, Tomasz Rak, Wydawnictwo Bila
<b>Język SQL. Przyjazny podręcznik. Wydanie III</b>, <font color="navy">Larry Rockoff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Język SQL. Przyjazny podręcznik. Wydanie III, Larry Rockoff, Wydawnictwo Helion

Piękne pytanie Odkrywanie głębokiej struktury świata, Frank Wilczek, Wydawnictwo Prószyński

Projektowanie fundamentów bezpośrednich według Eurokodu 7 Wydanie II, Olgierd Puła, Wydawnictwo DWE
<b>Inteligentne instalacje budynkowe KNX. Samouczek</b>, <font color="navy">Albert Dubrawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inteligentne instalacje budynkowe KNX. Samouczek, Albert Dubrawski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Profesjonalne zarządzanie barwą Wydanie II, Bruce Fraser, Chris Murphy, Fred Bunting, Wydawnictwo Helion

Budowlane przedsięwzięcia inwestycyjne Środowiskowe uwarunkowania przygotowania i realizacji, Adam Rak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poezja obrazu Nowe spojrzenie na kreatywną fotografię, Chris Orwig, Wydawnictwo GALAKTYKA

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu, Brian Halligan, Dharmesh Shah, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami