Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
E-usługi a społeczeństwo informacyjne 38.00zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne

Autor: Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski

ISBN: 978-83-7251-982-5

Ilość stron: 171

Data wydania: 02/2009

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki.

Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.

Rozdziały:

Rozdział 1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego
1.1. Społeczeństwo informacyjne – nowy etap w rozwoju społeczeństw
1.2. Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego
1.3. Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw
1.3.1. Dostęp i korzystanie z internetu w gospodarstwach domowych
1.3.2. Upowszechnienie internetu w przedsiębiorstwach
1.3.3. Wykluczenie cyfrowe
1.4. E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego

Rozdział 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku
2.1. E-administracja
2.2. E-bankowość
2.3. E-ubezpieczenia
2.4. E-handel
2.5. E-edukacja
2.6. E-kultura
2.7. E-zdrowie
2.8. E-turystyka

Rozdział 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów
3.1. Pojęcie badań marketingowych
3.2. Badania marketingowe jakościowe i ilościowe
3.2.1. Badania jakościowe
3.2.2. Badania ilościowe
3.3. Metody tradycyjne
3.3.1. Zogniskowane wywiady grupowe
3.3.2. Indywidualne wywiady pogłębione
3.3.3. Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym
3.3.4. Etnografia
3.4. Metody nowoczesne
3.4.1. Badania fokusowe online
3.4.2. Etnografia wirtualna
3.4.3. Bezpośredni wywiad indywidualny ze wspomaganiem komputerowym
3.4.4. Ankieta prowadzona w sieci
3.4.5. Eye tracking
3.4.5. Tajemniczy klient
3.4.6. Pomiar pasywny

Rozdział 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku
4.1. Profil e-konsumenta
4.2. Motywy korzystania z e-usług
4.3. Bariery korzystania z e-usług
4.4. Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów
4.5. Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług

E-usługi a społeczeństwo informacyjne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-usługi a społeczeństwo informacyjne”, kupili także:

Serverless na platformie Azure, Zbigniew Fryźlewicz, Dariusz Parzygnat, Łukasz Przerada, Wydawnictwo Helion

Kulturystyka dla każdego, Lucien Demeilles, Marek Kruszewski, Wydawnictwo Siedmioróg

O twierdzeniach i hipotezach Matematyka według Delty, Wiktor Bartol, Witold Sadowski, Wydawnictwo WUW
<b>Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II</b>, <font color="navy">Matt Krantz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II, Matt Krantz, Wydawnictwo Septem
<b>Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał</b>, <font color="navy">Alicja Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

Identyfikacja modeli parametrycznych w przykładach, Krzysztof Janiszewski, Wydawnictwo EXIT

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla Zasady potęgi osobistej, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

101 praktycznych skryptów na stronę WWW wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II, Christopher Hadnagy, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami