Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej

Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej

54.60zł
46.41zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne 38.00zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne

Autor: Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski

ISBN: 978-83-7251-982-5

Ilość stron: 171

Data wydania: 02/2009

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki.

Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.

Rozdziały:

Rozdział 1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego
1.1. Społeczeństwo informacyjne – nowy etap w rozwoju społeczeństw
1.2. Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego
1.3. Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw
1.3.1. Dostęp i korzystanie z internetu w gospodarstwach domowych
1.3.2. Upowszechnienie internetu w przedsiębiorstwach
1.3.3. Wykluczenie cyfrowe
1.4. E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego

Rozdział 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku
2.1. E-administracja
2.2. E-bankowość
2.3. E-ubezpieczenia
2.4. E-handel
2.5. E-edukacja
2.6. E-kultura
2.7. E-zdrowie
2.8. E-turystyka

Rozdział 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów
3.1. Pojęcie badań marketingowych
3.2. Badania marketingowe jakościowe i ilościowe
3.2.1. Badania jakościowe
3.2.2. Badania ilościowe
3.3. Metody tradycyjne
3.3.1. Zogniskowane wywiady grupowe
3.3.2. Indywidualne wywiady pogłębione
3.3.3. Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym
3.3.4. Etnografia
3.4. Metody nowoczesne
3.4.1. Badania fokusowe online
3.4.2. Etnografia wirtualna
3.4.3. Bezpośredni wywiad indywidualny ze wspomaganiem komputerowym
3.4.4. Ankieta prowadzona w sieci
3.4.5. Eye tracking
3.4.5. Tajemniczy klient
3.4.6. Pomiar pasywny

Rozdział 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku
4.1. Profil e-konsumenta
4.2. Motywy korzystania z e-usług
4.3. Bariery korzystania z e-usług
4.4. Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów
4.5. Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług

E-usługi a społeczeństwo informacyjne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-usługi a społeczeństwo informacyjne”, kupili także:

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych, Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick, Wydawnictwo Onepress

Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny Krzemowej, Eric Schmidt (Author), Jonathan Rosenberg (Author), Alan Eagle (Author, Wydawnictwo Onepress

Jak zbudować dom Poradnik prawny, Maciej Nowak, Wydawnictwo CEDEWU

Kwantowy kosmos. Od wczesnego świata do rozszerzającego się uniwersum Wydanie II, Claus Kiefer, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Zarządzanie szefem, Bartosz Sałbut, Wydawnictwo Onepress

CSS. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie IV, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo Helion

Opodatkowanie i funkcjonowanie sklepu internetowego, Piotr Geliński, Dawid Śmieja, Wydawnictwo Wszechnica Podatkowa
<b>Trening wytrzymałościowy Jak budować maksymalną wydolność i szybkość bez przetrenowania i kontuzji</b>, <font color="navy">Maffetone Philip</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Trening wytrzymałościowy Jak budować maksymalną wydolność i szybkość bez przetrenowania i kontuzji, Maffetone Philip, Wydawnictwo GALAKTYKA

Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz, Henry Jacoby, William Irwin, Wydawnictwo Editio

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami