Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne 38.00zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne

Autor: Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski

ISBN: 978-83-7251-982-5

Ilość stron: 171

Data wydania: 02/2009

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki.

Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.

Rozdziały:

Rozdział 1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego
1.1. Społeczeństwo informacyjne – nowy etap w rozwoju społeczeństw
1.2. Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego
1.3. Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw
1.3.1. Dostęp i korzystanie z internetu w gospodarstwach domowych
1.3.2. Upowszechnienie internetu w przedsiębiorstwach
1.3.3. Wykluczenie cyfrowe
1.4. E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego

Rozdział 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku
2.1. E-administracja
2.2. E-bankowość
2.3. E-ubezpieczenia
2.4. E-handel
2.5. E-edukacja
2.6. E-kultura
2.7. E-zdrowie
2.8. E-turystyka

Rozdział 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów
3.1. Pojęcie badań marketingowych
3.2. Badania marketingowe jakościowe i ilościowe
3.2.1. Badania jakościowe
3.2.2. Badania ilościowe
3.3. Metody tradycyjne
3.3.1. Zogniskowane wywiady grupowe
3.3.2. Indywidualne wywiady pogłębione
3.3.3. Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym
3.3.4. Etnografia
3.4. Metody nowoczesne
3.4.1. Badania fokusowe online
3.4.2. Etnografia wirtualna
3.4.3. Bezpośredni wywiad indywidualny ze wspomaganiem komputerowym
3.4.4. Ankieta prowadzona w sieci
3.4.5. Eye tracking
3.4.5. Tajemniczy klient
3.4.6. Pomiar pasywny

Rozdział 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku
4.1. Profil e-konsumenta
4.2. Motywy korzystania z e-usług
4.3. Bariery korzystania z e-usług
4.4. Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów
4.5. Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług

E-usługi a społeczeństwo informacyjne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-usługi a społeczeństwo informacyjne”, kupili także:

Ilustrowana krótka historia czasu, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Macromedia Studio 8 oficjalny podręcznik, Shaowen Bardzell, Jeffrey Bardzell, Wydawnictwo Helion
<b>Brush lettering dla początkujących</b>, <font color="navy">Wioletta Guzy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Brush lettering dla początkujących, Wioletta Guzy, Wydawnictwo Septem

Orientacja pod wodą, H. J. Rütters M. Waldhauser, Wydawnictwo Alma-Press

Pojazdy pancerne Armii Czerwonej 1939-1945, David Porter, Wydawnictwo Bellona

Uwaga, Jacek Janowski, Wydawnictwo C.H. BECK

Zarządzanie łańcuchami dostaw żywności w Polsce Kierunki zmian, Wacław Szymanowski, Wydawnictwo Difin
<b>Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu</b>, <font color="navy">Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu, Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider, Wydawnictwo Helion
<b>Nauka i zachowanie człowieka</b>, <font color="navy">Burrhus F. Skinner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nauka i zachowanie człowieka, Burrhus F. Skinner, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami