Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

44.00zł
37.40zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne 38.00zł
E-usługi a społeczeństwo informacyjne

Autor: Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski

ISBN: 978-83-7251-982-5

Ilość stron: 171

Data wydania: 02/2009

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki.

Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.

Rozdziały:

Rozdział 1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego
1.1. Społeczeństwo informacyjne – nowy etap w rozwoju społeczeństw
1.2. Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego
1.3. Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw
1.3.1. Dostęp i korzystanie z internetu w gospodarstwach domowych
1.3.2. Upowszechnienie internetu w przedsiębiorstwach
1.3.3. Wykluczenie cyfrowe
1.4. E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego

Rozdział 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku
2.1. E-administracja
2.2. E-bankowość
2.3. E-ubezpieczenia
2.4. E-handel
2.5. E-edukacja
2.6. E-kultura
2.7. E-zdrowie
2.8. E-turystyka

Rozdział 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów
3.1. Pojęcie badań marketingowych
3.2. Badania marketingowe jakościowe i ilościowe
3.2.1. Badania jakościowe
3.2.2. Badania ilościowe
3.3. Metody tradycyjne
3.3.1. Zogniskowane wywiady grupowe
3.3.2. Indywidualne wywiady pogłębione
3.3.3. Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym
3.3.4. Etnografia
3.4. Metody nowoczesne
3.4.1. Badania fokusowe online
3.4.2. Etnografia wirtualna
3.4.3. Bezpośredni wywiad indywidualny ze wspomaganiem komputerowym
3.4.4. Ankieta prowadzona w sieci
3.4.5. Eye tracking
3.4.5. Tajemniczy klient
3.4.6. Pomiar pasywny

Rozdział 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku
4.1. Profil e-konsumenta
4.2. Motywy korzystania z e-usług
4.3. Bariery korzystania z e-usług
4.4. Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów
4.5. Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług

E-usługi a społeczeństwo informacyjne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-usługi a społeczeństwo informacyjne”, kupili także:

Podręcznik stylów Ornamentyka, meble, architektura wnętrz od najdawniejszych czasów do secesji, Ernst Rettelbusch, Wydawnictwo Arkady

Mechanika ogólna - Leyko Tom 2 Dynamika, Jerzy Leyko, Wydawnictwo Naukowe PWN

InDesign Projekty z klasą, Robin Williams, Wydawnictwo Helion

Klasztor Shaolin Historia, religia i chińskie sztuki walki, Meir Shahar, Wydawnictwo UJ

WWW narzędzia metody standardy, Piotr Habela, Krzysztof Stencel, Wydawnictwo PJWSTK

Praktyczne uczenie maszynowe, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Naukowe PWN

Suplementy żywnościowe dla sportowców, Frederic Delavier, Michael Gundill, Wydawnictwo AHA

Projektowanie badania jakościowego Niezbędnik badacza, Uwe Flick, Wydawnictwo Naukowe PWN

Antidotum na zmęczenie Odkryj niewyczerpane źródło energii życiowej, Inka Jochum, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami