Autor: Tomasz Karwatka
ISBN: 978-83-246-2414-0
Ilość stron: 144
Data wydania: 08/2009
Wygodny jak... Twoja strona!
- Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
- Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności - nawet od 100 do 400%
- Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
- Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie
Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!
W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...
Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości.
Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę - a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
Sztuka użytkowa w Internecie:
- Co daje dobre usability?
- Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
- Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
- Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
- Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
- Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
- Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
- Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?
Rozdziały: Rozdział 1. Co to jest usability? (9) Rozdział 2. Najważniejsze wytyczne usability (17) Rozdział 3. Budowa strony WWW (21) Rozdział 4. Teksty w serwisie WWW (31) Rozdział 5. Firmowy serwis WWW (39) Rozdział 6. E-commerce (47) Rozdział 7. Reklama internetowa (73) Rozdział 8. User-centered design (91) Rozdział 9. Badanie usability (97) Rozdział 10. Prototypowanie (105) Rozdział 11. Jakość serwisów WWW (115) Rozdział 12. Prawdziwe problemy, z którymi się zmierzysz (123) Rozdział 13. Zakończenie (135)
Usability w e-biznesie Co kieruje Twoim klientem --- Pozycja niedostępna.---
|