Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Jetta VI od VII 2010, Touran II od VIII 2010, Golf VI Variant od X 2009, Golf VI Plus od III 2009

Volkswagen Jetta VI od VII 2010, Touran II od VIII 2010, Golf VI Variant od X 2009, Golf VI Plus od III 2009

79.00zł
67.15zł
Usability w e-biznesie Co kieruje Twoim klientem 37.00zł
Usability w e-biznesie Co kieruje Twoim klientem

Autor: Tomasz Karwatka

ISBN: 978-83-246-2414-0

Ilość stron: 144

Data wydania: 08/2009

Wygodny jak... Twoja strona!

  • Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
  • Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności - nawet od 100 do 400%
  • Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
  • Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości.

Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.

Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę - a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

Sztuka użytkowa w Internecie:

  • Co daje dobre usability?
  • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
  • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
  • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
  • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
  • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
  • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
  • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?

Rozdziały:
Rozdział 1. Co to jest usability? (9)
Rozdział 2. Najważniejsze wytyczne usability (17)
Rozdział 3. Budowa strony WWW (21)
Rozdział 4. Teksty w serwisie WWW (31)
Rozdział 5. Firmowy serwis WWW (39)
Rozdział 6. E-commerce (47)
Rozdział 7. Reklama internetowa (73)
Rozdział 8. User-centered design (91)
Rozdział 9. Badanie usability (97)
Rozdział 10. Prototypowanie (105)
Rozdział 11. Jakość serwisów WWW (115)
Rozdział 12. Prawdziwe problemy, z którymi się zmierzysz (123)
Rozdział 13. Zakończenie (135)

Usability w e-biznesie Co kieruje Twoim klientem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Usability w e-biznesie Co kieruje Twoim klientem”, kupili także:

Automatyzacja przemysłu spożywczego Casebook, Ewa Matyszewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mindfulness dla bystrzaków. Wydanie II, Shamash Alidina, Wydawnictwo Septem

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu, Ewa Wilmanowicz, Wydawnictwo Onepress

Mała encyklopedia gruntoznawstwa, Elżbieta Myślińska, Wydawnictwo BEL Studio

Mężczyzna od A do Z. Wydanie IV, Piotr Mart, Wydawnictwo Sensus

Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych Teoria i praktyka, Adam Korczowski, Wydawnictwo Helion
<b>Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III</b>, <font color="navy">Verne Harnish</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III, Verne Harnish, Wydawnictwo Naukowe PWN

Geografia Paszport maturzysty, Jan Starzomski, Wydawnictwo RM

Mediacje Teoria i praktyka, Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek, Wydawnictwo Wolters Kluwer

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami