Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia

Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia

49.90zł
42.42zł
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej 37.00zł 27.75zł
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej

Tytuł: Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej
Autor: Paweł Buchwald
ISBN: 978-83-283-4408-2
Ilość stron: 960
Data wydania: 05/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Odkryj rzeczywistość wirtualną na urządzeniach mobilnych.

Rzeczywistość wirtualna (VR) to koncepcja znana już od co najmniej kilkudziesięciu lat. Jednak dopiero postęp w miniaturyzacji układów cyfrowych, lawinowy wzrost ich wydajności, obniżenie kosztów wytwarzania i masowa dostępność urządzeń mobilnych oraz zapewniane przez nie możliwości interakcji sprawiły, że wraz z rzeczywistością rozszerzoną ta technologia trafiła do szerokiego grona odbiorców i znalazła praktyczne zastosowanie w setkach popularnych aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników na całym świecie.

Rzeczywistość wirtualna sprawdza się doskonale między innymi w medycynie, nauce, przemyśle, edukacji, rozrywce i marketingu, a oferowane przez nią możliwości są doceniane w coraz to nowych dziedzinach życia.

Wszyscy zainteresowani poznaniem technologii informatycznych wykorzystywanych w systemach rzeczywistości wirtualnej znajdą w tej książce szereg informacji na temat możliwości praktycznego zastosowania VR w nowoczesnych aplikacjach działających na różnego rodzaju urządzeniach.

Monografia opisuje wybrane aspekty architektury, projektowania i implementacji tego rodzaju systemów z uwzględnieniem popularnych rozwiązań inżynierii programowania komputerowych systemów rozproszonych, gier komputerowych i wizualizacji 3D oraz aplikacji mobilnych.

To kompendium wiedzy, które docenią zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z wirtualną rzeczywistością, jak i profesjonalni programiści chcący się zapoznać z tematem lub uporządkować posiadaną wiedzę.

Dzięki tej publikacji poznasz:
• Historię i rozwój systemów rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej
• Metody wizualizacji 3D w systemach VR
• Środowiska wykorzystywane w rozwiązaniach VR i AR
• Urządzenia i technologie zapewniające komunikację z systemem
• Biblioteki i narzędzia stosowane w systemach VR i AR
• Koncepcję serwera aktywności kinetycznej

Dowiedz się, jak implementować VR i AR na smartfonach!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej
Tytuł książki: "Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej"
Autor: Paweł Buchwald
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej”, kupili także:
<b>JS jakiego jeszcze nie znasz Na dobry początek Poznaj język JavaScript</b>, <font color="navy">Kyle Simpson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
JS jakiego jeszcze nie znasz Na dobry początek Poznaj język JavaScript, Kyle Simpson, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ukryte wymiary Wszechświata, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński

Teoria sygnałów Wstęp wydanie II, Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma, Wydawnictwo Helion

Przekładnie śrubowe kulkowe, Jerzy Z. Sobolewski, Wydawnictwo WNT
<b>Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów</b>, <font color="navy">Adam Jurkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów, Adam Jurkiewicz, Wydawnictwo Helion

Gleboznawstwo, Andrzej Mocek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rejestr Windows 2003 leksykon kieszonkowy, Mirosław Chorążewski, Dorota Zięba, Wydawnictwo Helion

Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier, Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler, Wydawnictwo Helion

Antyki Przechowywanie i konserwacja, Albert Jackson, David Day, Wydawnictwo Arkady

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami