Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Globalne ocieplenie Zrozumieć prognozę

Globalne ocieplenie Zrozumieć prognozę

44.90zł
Unthink. Obudź w sobie kreatywnego geniusza 34.90zł 26.18zł
Unthink. Obudź w sobie kreatywnego geniusza

Tytuł: Unthink. Obudź w sobie kreatywnego geniusza
Autor: Erik Wahl
ISBN: 978-83-246-9541-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 04/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Książka Erika Wahla jest kreatywnym detoksem najwyższej próby. To kopniak zmuszający do spojrzenia na siebie z innej perspektywy, a także do sięgnięcia po dziecięcą odwagę i radość z odkrywania nowości.

Umysł wyzwolony.

Myślisz, że geniusz twórczy to wyłączna domena wielkich artystów? Nie daj się nabrać! Wprawdzie szkoła próbowała wyprać Cię z wszelkiej kreatywności, ale iskra boża nadal w Tobie tkwi. Nadeszła pora, byś ją w sobie wyzwolił. Umiejętność twórczego myślenia pomoże Ci wyjść poza konwencje i podsunie niespodziewane rozwiązania problemów, z którymi samo logiczne podejście nie jest w stanie sobie poradzić. Największy potencjał pojawia się bowiem właśnie wtedy, kiedy nieokiełznana wyobraźnia łączy się z myśleniem krytycznym.

Unthink nie jest zwykłą książką. Jest wezwaniem do radyklanej zmiany sposobu myślenia i życia. Pomoże Ci uwolnić tkwiącego w Tobie ducha artysty - nie tylko wtedy, gdy trzeba rozwiązać jakiś problem w pracy, ale na co dzień, w sprawach ważnych i błahych. I doda Twojemu życiu intensywnych barw. Naucz się przesuwać granice tradycyjnego myślenia i dopuść do głosu tkwiącego w Tobie geniusza kreatywności.
 
Erik Wahl nazywany katalizatorem kreatywności, jak nikt inny potrafi pobudzać ludzi do wznoszenia się na coraz wyższe poziomy efektywności. Jego proces tworzenia „innowacji destrukcyjnych” zarówno w sztuce, jak i biznesie doprowadził do powstania wielu opowieści o przełomowych sukcesach.

Spis treści:

Wstęp. Większe płótno - moja historia (7)

CZĘŚĆ I. WTEDY... (KIM BYŁEŚ) (17)
1. Jaki byłeś? (19)

CZĘŚĆ II. TERAZ... (KIM JESTEŚ) (33)
2. Co z Ciebie zostało? (35)

CZĘŚĆ III. JAK... (KIM MOŻESZ JESZCZE BYĆ) (47)
3. Bądź prowokujący (49)
4. Kieruj się intuicją (73)
5. Miej przekonania (95)
6. Przyspiesz (113)
7. Bądź spontaniczny (131)
8. Bądź oddany sprawie (147)
9. Bądź oryginalny (161)
10. Twój Picasso (177)

Następny krok (181)
O autorze (183)
Spis przypisów (185)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Unthink. Obudź w sobie kreatywnego geniusza
Tytuł książki: "Unthink. Obudź w sobie kreatywnego geniusza"
Autor: Erik Wahl
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Unthink. Obudź w sobie kreatywnego geniusza”, kupili także:

Teoria grafów w zarządzaniu produkcją, Ewa Grandys, Wydawnictwo PWE
<b>Employer branding. Praktyczny podręcznik</b>, <font color="navy">Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employer branding. Praktyczny podręcznik, Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski, Wydawnictwo Onepress

HTML5 i CSS3 Praktyczne projekty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo Helion

O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać, Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Pe, Wydawnictwo Onepress

Środowisko LabVIEW w eksperymencie wspomaganym komputerowo + CD, Wiesław Tłaczała, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie głosowych interfejsów użytkownika. Zasady doświadczeń konwersacyjnych</b>, <font color="navy">Cathy Pearl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie głosowych interfejsów użytkownika. Zasady doświadczeń konwersacyjnych, Cathy Pearl, Wydawnictwo Helion

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Współczesna chemia analityczna Wydanie II</b>, <font color="navy">Magdalena Maj-Żurawska, Krystyna Pyrzyńska, Barbara Wagner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesna chemia analityczna Wydanie II, Magdalena Maj-Żurawska, Krystyna Pyrzyńska, Barbara Wagner, Wydawnictwo Naukowe PWN

C++ Struktury danych i algorytmy, Wisnu Anggoro, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami