Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami

49.00zł
41.65zł
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych 57.00zł 40.47zł
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych

Tytuł: Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych
Tytuł oryginalny Learning Unreal Engine Game Development
Autor: Joanna Lee
ISBN: 978-83-283-2830-3
Ilość stron: 232
Data wydania: 12/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 57.00zł 40.47zł


Wśród graczy są tacy, którzy codziennie większość swojego czasu poświęcają rozgrywkom i testowaniu nowości. Nieliczni jednak potrafią pisać własne gry. Jesteś pasjonatem? Wykorzystaj to! Sprawdź, co oferuje Ci Unreal Engine - intuicyjne, wszechstronne narzędzie, dzięki któremu szybko można zacząć pisać profesjonalne gry o różnorodnej tematyce. Wystarczy Twoja kreatywność - resztę zapewni Unreal Engine!

Niniejsza książka jest przeznaczona dla początkujących twórców gier, którzy postanowili nauczyć się technologii Unreal Engine. Autorka rozpoczyna od przedstawienia prostych pomysłów i projektów gier, które spróbujesz samodzielnie rozwinąć i dokończyć.

Następnie prezentuje podstawowe wiadomości na temat Unreal Engine, dzięki którym można stworzyć od podstaw prostą grę. W dalszych rozdziałach poznasz kolejne tajniki tworzenia gier z wykorzystaniem aktorów, animacji, efektów itd. Po lekturze tej książki każdy powinien umieć napisać własną grę w Unreal Engine.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
• Podstawowe wiadomości o silnikach gier i historia Unreal Engine
• Obsługa edytora Unreal Engine 4 i tworzenie pomieszczeń w poziomie gry
• Podstawowe struktury obiektów w grze
• Tworzenie interaktywnych obiektów przy użyciu szablonów
• Podstawowe informacje na temat renderowania grafiki
• Interfejsy użytkownika, różne rodzaje oświetlenia, system cząsteczkowy, system audio, edytor terenu, sekwencje filmowe w Unreal Engine 4 - i wiele innych!

Joanna Lee od blisko dziesięciu lat zajmuje się projektowaniem i programowaniem gier komputerowych. Biegle posługuje się wieloma różnymi silnikami gier. Unreal Engine zna od 2005 roku. Jest również znana jako recenzentka książek i filmów na temat CryEngine 4.

Unreal Engine - Twoje narzędzie do pisania świetnych gier.

Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych
Tytuł książki: "Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych"
Autor: Joanna Lee
Wydawnictwo: HELION
Cena: 57.00zł 40.47zł
Klienci, którzy kupili „Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych”, kupili także:
<b>Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik</b>, <font color="navy">Jerzy A. Ejsmont</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik, Jerzy A. Ejsmont, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tajemnica kryształowych czaszek Wydanie 3</b>, <font color="navy">Chris Morton , Ceri Louise Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Tajemnica kryształowych czaszek Wydanie 3, Chris Morton , Ceri Louise Thomas, Wydawnictwo Amber
<b>Unity. Przepisy na interfejs gry</b>, <font color="navy">Francesco Sapio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity. Przepisy na interfejs gry, Francesco Sapio, Wydawnictwo HELION
<b>Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II</b>, <font color="navy">Marek Blicharski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II, Marek Blicharski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Java Persistence. Programowanie aplikacji bazodanowych w Hibernate. Wydanie II</b>, <font color="navy">Christian Bauer, Gavin King, Gary Gregory</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Persistence. Programowanie aplikacji bazodanowych w Hibernate. Wydanie II, Christian Bauer, Gavin King, Gary Gregory, Wydawnictwo HELION
<b>Poradnik montera elektryka Tom 3</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Poradnik montera elektryka Tom 3, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

poniedziałek, 16 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami