Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Algebra i wielowymiarowa geometria analityczna w zadaniach Wydanie 8

Algebra i wielowymiarowa geometria analityczna w zadaniach Wydanie 8

28.00zł
21.28zł
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych 57.00zł 41.61zł
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych

Tytuł: Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych
Tytuł oryginalny Learning Unreal Engine Game Development
Autor: Joanna Lee
ISBN: 978-83-283-2830-3
Ilość stron: 232
Data wydania: 12/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 57.00zł 41.61zł


Wśród graczy są tacy, którzy codziennie większość swojego czasu poświęcają rozgrywkom i testowaniu nowości. Nieliczni jednak potrafią pisać własne gry. Jesteś pasjonatem? Wykorzystaj to! Sprawdź, co oferuje Ci Unreal Engine - intuicyjne, wszechstronne narzędzie, dzięki któremu szybko można zacząć pisać profesjonalne gry o różnorodnej tematyce. Wystarczy Twoja kreatywność - resztę zapewni Unreal Engine!

Niniejsza książka jest przeznaczona dla początkujących twórców gier, którzy postanowili nauczyć się technologii Unreal Engine. Autorka rozpoczyna od przedstawienia prostych pomysłów i projektów gier, które spróbujesz samodzielnie rozwinąć i dokończyć.

Następnie prezentuje podstawowe wiadomości na temat Unreal Engine, dzięki którym można stworzyć od podstaw prostą grę. W dalszych rozdziałach poznasz kolejne tajniki tworzenia gier z wykorzystaniem aktorów, animacji, efektów itd. Po lekturze tej książki każdy powinien umieć napisać własną grę w Unreal Engine.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
• Podstawowe wiadomości o silnikach gier i historia Unreal Engine
• Obsługa edytora Unreal Engine 4 i tworzenie pomieszczeń w poziomie gry
• Podstawowe struktury obiektów w grze
• Tworzenie interaktywnych obiektów przy użyciu szablonów
• Podstawowe informacje na temat renderowania grafiki
• Interfejsy użytkownika, różne rodzaje oświetlenia, system cząsteczkowy, system audio, edytor terenu, sekwencje filmowe w Unreal Engine 4 - i wiele innych!

Joanna Lee od blisko dziesięciu lat zajmuje się projektowaniem i programowaniem gier komputerowych. Biegle posługuje się wieloma różnymi silnikami gier. Unreal Engine zna od 2005 roku. Jest również znana jako recenzentka książek i filmów na temat CryEngine 4.

Unreal Engine - Twoje narzędzie do pisania świetnych gier.

Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych
Tytuł książki: "Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych"
Autor: Joanna Lee
Wydawnictwo: HELION
Cena: 57.00zł 41.61zł
Klienci, którzy kupili „Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych”, kupili także:
<b>Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik</b>, <font color="navy">Jerzy A. Ejsmont</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik, Jerzy A. Ejsmont, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tajemnica kryształowych czaszek Wydanie 3</b>, <font color="navy">Chris Morton , Ceri Louise Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Tajemnica kryształowych czaszek Wydanie 3, Chris Morton , Ceri Louise Thomas, Wydawnictwo Amber
<b>Unity. Przepisy na interfejs gry</b>, <font color="navy">Francesco Sapio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity. Przepisy na interfejs gry, Francesco Sapio, Wydawnictwo HELION
<b>Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II</b>, <font color="navy">Marek Blicharski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II, Marek Blicharski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Java Persistence. Programowanie aplikacji bazodanowych w Hibernate. Wydanie II</b>, <font color="navy">Christian Bauer, Gavin King, Gary Gregory</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Persistence. Programowanie aplikacji bazodanowych w Hibernate. Wydanie II, Christian Bauer, Gavin King, Gary Gregory, Wydawnictwo HELION
<b>Poradnik montera elektryka Tom 3</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Poradnik montera elektryka Tom 3, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press

poniedziałek, 19 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami