Tytuł: | Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier | Tytuł oryginalny | Unreal Engine 4 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself | Autor: | Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler | ISBN: | 978-83-283-3084-9 | Ilość stron: | 456 | Data wydania: | 03/2017 | Oprawa: | Miękka | Format: | 158x235 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 69.00zł |
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.
Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki.
Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.
W tej książce między innymi: • organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4 • pisanie gier planszowych • tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów • korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint • tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika • optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia
Unreal Engine - świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier.
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier --- Pozycja niedostępna.---
|