Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

39.00zł
31.20zł
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier 69.00zł
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier

Tytuł: Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier
Tytuł oryginalny Unreal Engine 4 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself
Autor: Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler
ISBN: 978-83-283-3084-9
Ilość stron: 456
Data wydania: 03/2017
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł


Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki.

Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.

W tej książce między innymi:
• organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
• pisanie gier planszowych
• tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
• korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
• tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
• optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia

Unreal Engine - świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier.

Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier”, kupili także:

Rysunek techniczny maszynowy i komputerowy zapis konstrukcji, Damian Skupnik, Ryszard Markiewicz, Wydawnictwo Nauka i Technika

Mikroekonometria, Jerzy Witold Wiśniewski, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Między marzeniem a spełnieniem, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

Podnoszenie poprzeczki, Al Kavadlo, Wydawnictwo AHA

Sztuczna inteligencja, Marek Jan Kasperski, Wydawnictwo Helion

Zrozumieć nastolatka Od nici porozumienia do głębokich więzi, Debra Hapenny Ciavola, Wydawnictwo Onepress

Detale projektowe dla architektów, Przemysław Markiewicz, Wydawnictwo Archi-Plus

Konstrukcje spawane Połączenia, Kazimierz Ferenc, Jarosław Ferenc, Wydawnictwo WNT

Zbiory rozmyte typu 2. Zastosowania w reprezentowaniu informacji, Adam Niewiadomski, Wydawnictwo EXIT

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami