Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe

Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe

89.25zł
67.83zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing 49.00zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing

Autor: Don Sexton, Donald J. Trump

ISBN: 978-83-246-1791-3

Ilość stron: 368

Data wydania: 03/2009

Twarda oprawa

Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy.

Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych.

Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności.

Osiągnij swój cel — zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.

  • Pomiar i zarządzanie wartością postrzeganą
  • Pozycjonowanie produktu lub usługi
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Marketing i reklama internetowa
  • Cele i metody badania rynku

Rozdziały:

Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)
Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)
Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)
Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)
Rozdział 4. Zrozumieć klientów (43)
Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)
Rozdział 6. Zrozumieć konkurentów (69)
Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)
Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)
Rozdział 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych (97)
Rozdział 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)
Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie produktu lub usługi (121)

Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)
Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)
Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)
Rozdział 14. Określanie celów rozwoju (161)
Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)

Część III: Wdrażanie strategii (179)
Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)
Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)
Rozdział 18. Reklama (205)
Rozdział 19. Identyfikatory (221)
Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)
Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)
Rozdział 22. Public relations (251)
Rozdział 23. Marketing internetowy (265)
Rozdział 24. Polityka cenowa (277)
Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)

Część IV: Zrozumieć liczby (303)
Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)
Rozdział 27. Badania rynku (319)
Rozdział 28. Prognozowanie (333)

Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)
Rozdział 29. Plan marketingowy (343)

Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing”, kupili także:
<b>Prawo budowlane Warunki techniczne budynków Nadzór inwestorski Projekt budowlany Wydanie 16</b>, <font color="navy">Jerzy Siegień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Prawo budowlane Warunki techniczne budynków Nadzór inwestorski Projekt budowlany Wydanie 16, Jerzy Siegień, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Microsoft Office Project 2007 krok po kroku wersja polska</b>, <font color="navy">Carl Chatfield PMP, Timothy Johnson MCP</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Microsoft Office Project 2007 krok po kroku wersja polska, Carl Chatfield PMP, Timothy Johnson MCP, Wydawnictwo RM
<b>Access 2007 PL kurs</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access 2007 PL kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Radiologia Diagnostyka obrazowa rtg tk usg i mr</b>, <font color="navy">Bogdan Pruszyński, Andrzej Cieszanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Radiologia Diagnostyka obrazowa rtg tk usg i mr, Bogdan Pruszyński, Andrzej Cieszanowski, Wydawnictwo PZWL
<b>SWiSHmax ćwiczenia</b>, <font color="navy">Paweł Lenar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SWiSHmax ćwiczenia, Paweł Lenar, Wydawnictwo HELION
<b>Zabawy z elektroniką Ilustrowany przewodnik dla wynalazców i pasjonatów</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zabawy z elektroniką Ilustrowany przewodnik dla wynalazców i pasjonatów, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Stretching dla każdego</b>, <font color="navy">Lydie Raisin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Hachette</font>
Stretching dla każdego, Lydie Raisin, Wydawnictwo Hachette
<b>Hibernate w akcji</b>, <font color="navy">Christian Bauer, Gavin King</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Hibernate w akcji, Christian Bauer, Gavin King, Wydawnictwo HELION
<b>Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne Przepisy szczególne</b>, <font color="navy">Maciej Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne Przepisy szczególne, Maciej Nowak, Wydawnictwo CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION

niedziela, 24 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami