Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Wzmacniacze operacyjne Podstawy aplikacje zastosowania

Wzmacniacze operacyjne Podstawy aplikacje zastosowania

68.00zł
57.80zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing 49.00zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing

Autor: Don Sexton, Donald J. Trump

ISBN: 978-83-246-1791-3

Ilość stron: 368

Data wydania: 03/2009

Twarda oprawa

Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy.

Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych.

Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności.

Osiągnij swój cel — zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.

  • Pomiar i zarządzanie wartością postrzeganą
  • Pozycjonowanie produktu lub usługi
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Marketing i reklama internetowa
  • Cele i metody badania rynku

Rozdziały:

Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)
Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)
Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)
Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)
Rozdział 4. Zrozumieć klientów (43)
Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)
Rozdział 6. Zrozumieć konkurentów (69)
Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)
Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)
Rozdział 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych (97)
Rozdział 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)
Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie produktu lub usługi (121)

Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)
Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)
Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)
Rozdział 14. Określanie celów rozwoju (161)
Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)

Część III: Wdrażanie strategii (179)
Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)
Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)
Rozdział 18. Reklama (205)
Rozdział 19. Identyfikatory (221)
Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)
Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)
Rozdział 22. Public relations (251)
Rozdział 23. Marketing internetowy (265)
Rozdział 24. Polityka cenowa (277)
Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)

Część IV: Zrozumieć liczby (303)
Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)
Rozdział 27. Badania rynku (319)
Rozdział 28. Prognozowanie (333)

Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)
Rozdział 29. Plan marketingowy (343)

Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing”, kupili także:
<b>Utwór multimedialny jako elektroniczna baza danych</b>, <font color="navy">Joanna Szyjewska-Bagińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Oficyna BRANTA</font>
Utwór multimedialny jako elektroniczna baza danych, Joanna Szyjewska-Bagińska, Wydawnictwo Oficyna BRANTA
<b>Rusztowania robocze i ochronne Użytkowanie Odbiór Nadzór</b>, <font color="navy">P. Kmiecik , D. Gnot</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rusztowania robocze i ochronne Użytkowanie Odbiór Nadzór, P. Kmiecik , D. Gnot, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie</b>, <font color="navy">Tom Hayes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie, Tom Hayes, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Lampa błyskowa bez tajemnic</b>, <font color="navy">Bryan Peterson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Lampa błyskowa bez tajemnic, Bryan Peterson, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Raportowanie w System Center Configuration Manager Bez tajemnic</b>, <font color="navy">Garth Jones, Dan Toll, Kerrie Meyler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Raportowanie w System Center Configuration Manager Bez tajemnic, Garth Jones, Dan Toll, Kerrie Meyler, Wydawnictwo APN Promise
<b>Kapitał wysokiego ryzyka</b>, <font color="navy">Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Kapitał wysokiego ryzyka, Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski, Wydawnictwo PWE
<b>Bądź piękna Sekrety makijażu</b>, <font color="navy">Robert Jones</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ABE Dom Wydawn</font>
Bądź piękna Sekrety makijażu, Robert Jones, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn
<b>Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych</b>, <font color="navy">Agnieszka Dejnaka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Fotografia cyfrowa Edycja zdjęć. Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa Edycja zdjęć. Wydanie VIII, Scott Kelby, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Proekologiczne odnawialne źródła energii Kompendium

Proekologiczne odnawialne źródła energii Kompendium

89.00zł
66.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION

sobota, 23 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami