Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Systemy i sieci dostępowe xDSL

Systemy i sieci dostępowe xDSL

61.95zł
46.46zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing 49.00zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing

Autor: Don Sexton, Donald J. Trump

ISBN: 978-83-246-1791-3

Ilość stron: 368

Data wydania: 03/2009

Twarda oprawa

Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy.

Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych.

Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności.

Osiągnij swój cel — zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.

  • Pomiar i zarządzanie wartością postrzeganą
  • Pozycjonowanie produktu lub usługi
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Marketing i reklama internetowa
  • Cele i metody badania rynku

Rozdziały:

Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)
Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)
Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)
Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)
Rozdział 4. Zrozumieć klientów (43)
Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)
Rozdział 6. Zrozumieć konkurentów (69)
Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)
Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)
Rozdział 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych (97)
Rozdział 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)
Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie produktu lub usługi (121)

Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)
Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)
Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)
Rozdział 14. Określanie celów rozwoju (161)
Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)

Część III: Wdrażanie strategii (179)
Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)
Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)
Rozdział 18. Reklama (205)
Rozdział 19. Identyfikatory (221)
Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)
Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)
Rozdział 22. Public relations (251)
Rozdział 23. Marketing internetowy (265)
Rozdział 24. Polityka cenowa (277)
Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)

Część IV: Zrozumieć liczby (303)
Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)
Rozdział 27. Badania rynku (319)
Rozdział 28. Prognozowanie (333)

Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)
Rozdział 29. Plan marketingowy (343)

Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing”, kupili także:
<b>Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki</b>, <font color="navy">Jonathan LeBlanc,  Tim Messerschmidt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki, Jonathan LeBlanc, Tim Messerschmidt, Wydawnictwo APN Promise
<b>Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka, red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha, Wydawnictwo Difin
<b>Pracownia sieci komputerowych Kwalifikacja E.13 Technik informatyk Technik teleinformatyk</b>, <font color="navy">Tomasz Klekot, Krzysztof Pytel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Pracownia sieci komputerowych Kwalifikacja E.13 Technik informatyk Technik teleinformatyk, Tomasz Klekot, Krzysztof Pytel, Wydawnictwo WSiP
<b>Wprowadzenie do Spring Framework dla programistów Java</b>, <font color="navy">Felipe Gutierrez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wprowadzenie do Spring Framework dla programistów Java, Felipe Gutierrez, Wydawnictwo HELION
<b>Java Receptury Wydanie III</b>, <font color="navy">Ian F. Darwin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Receptury Wydanie III, Ian F. Darwin, Wydawnictwo HELION
<b>Zbiorniki metalowe na ciecze i gazy</b>, <font color="navy">Jerzy Ziółko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Zbiorniki metalowe na ciecze i gazy, Jerzy Ziółko, Wydawnictwo Arkady
<b>Fedora i Red Hat Enterprise Linux Praktyczny przewodnik Wydanie VI</b>, <font color="navy">Mark G. Sobell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fedora i Red Hat Enterprise Linux Praktyczny przewodnik Wydanie VI, Mark G. Sobell, Wydawnictwo HELION
<b>Apache 2 Leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Andrew Ford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Apache 2 Leksykon kieszonkowy, Andrew Ford, Wydawnictwo HELION
<b>Uzależnienie od pornografii Małżeńskie problemy spod łóżka</b>, <font color="navy">Rory C. Reid, Dan Gray</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Uzależnienie od pornografii Małżeńskie problemy spod łóżka, Rory C. Reid, Dan Gray, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Wprowadzenie do Arduino Wydanie II

Wprowadzenie do Arduino Wydanie II

35.70zł
26.78zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

piątek, 21 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami