Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2016. VBA i makra

Excel 2016. VBA i makra

98.70zł
78.96zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing 49.00zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing

Autor: Don Sexton, Donald J. Trump

ISBN: 978-83-246-1791-3

Ilość stron: 368

Data wydania: 03/2009

Twarda oprawa

Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy.

Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych.

Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności.

Osiągnij swój cel — zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.

  • Pomiar i zarządzanie wartością postrzeganą
  • Pozycjonowanie produktu lub usługi
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Marketing i reklama internetowa
  • Cele i metody badania rynku

Rozdziały:

Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)
Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)
Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)
Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)
Rozdział 4. Zrozumieć klientów (43)
Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)
Rozdział 6. Zrozumieć konkurentów (69)
Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)
Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)
Rozdział 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych (97)
Rozdział 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)
Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie produktu lub usługi (121)

Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)
Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)
Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)
Rozdział 14. Określanie celów rozwoju (161)
Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)

Część III: Wdrażanie strategii (179)
Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)
Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)
Rozdział 18. Reklama (205)
Rozdział 19. Identyfikatory (221)
Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)
Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)
Rozdział 22. Public relations (251)
Rozdział 23. Marketing internetowy (265)
Rozdział 24. Polityka cenowa (277)
Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)

Część IV: Zrozumieć liczby (303)
Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)
Rozdział 27. Badania rynku (319)
Rozdział 28. Prognozowanie (333)

Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)
Rozdział 29. Plan marketingowy (343)

Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing”, kupili także:
<b>Księga wszechświatów</b>, <font color="navy">John D. Barrow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Księga wszechświatów, John D. Barrow, Wydawnictwo Prószyński
<b>BIG DATA - efektywna analiza danych Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie</b>, <font color="navy">Viktor Mayer-Schönberger , Kenneth Cukier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
BIG DATA - efektywna analiza danych Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie, Viktor Mayer-Schönberger , Kenneth Cukier, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Metrologia elektryczna Wydanie 11</b>, <font color="navy">Augustyn Chwaleba, Maciej Poniński, Andrzej Siedlecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Metrologia elektryczna Wydanie 11, Augustyn Chwaleba, Maciej Poniński, Andrzej Siedlecki, Wydawnictwo WNT
<b>Systemy baz danych Wydanie III</b>, <font color="navy">Paul Beynon-Davies</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Systemy baz danych Wydanie III, Paul Beynon-Davies, Wydawnictwo WNT
<b>Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci</b>, <font color="navy">Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci, Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski, Wydawnictwo HELION
<b>PHP i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty Wydanie V</b>, <font color="navy">Luke Welling , Laura Thomson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty Wydanie V, Luke Welling , Laura Thomson, Wydawnictwo HELION
<b>Konstrukcje stalowe Wybrane zagadnienia obliczania i projektowania Wydanie 2</b>, <font color="navy">Szymon Pałkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje stalowe Wybrane zagadnienia obliczania i projektowania Wydanie 2, Szymon Pałkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie łańcuchem dostaw Koncepcje procedury doświadczenia</b>, <font color="navy">Jarosław Witkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zarządzanie łańcuchem dostaw Koncepcje procedury doświadczenia, Jarosław Witkowski, Wydawnictwo PWE
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach, Susan Weinschenk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION

środa, 21 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami