Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Dogoterapia

Dogoterapia

29.00zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing 49.00zł
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing

Autor: Don Sexton, Donald J. Trump

ISBN: 978-83-246-1791-3

Ilość stron: 368

Data wydania: 03/2009

Twarda oprawa

Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy.

Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych.

Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności.

Osiągnij swój cel — zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.

  • Pomiar i zarządzanie wartością postrzeganą
  • Pozycjonowanie produktu lub usługi
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Marketing i reklama internetowa
  • Cele i metody badania rynku

Rozdziały:

Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)
Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)
Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)
Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)
Rozdział 4. Zrozumieć klientów (43)
Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)
Rozdział 6. Zrozumieć konkurentów (69)
Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)
Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)
Rozdział 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych (97)
Rozdział 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)
Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie produktu lub usługi (121)

Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)
Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)
Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)
Rozdział 14. Określanie celów rozwoju (161)
Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)

Część III: Wdrażanie strategii (179)
Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)
Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)
Rozdział 18. Reklama (205)
Rozdział 19. Identyfikatory (221)
Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)
Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)
Rozdział 22. Public relations (251)
Rozdział 23. Marketing internetowy (265)
Rozdział 24. Polityka cenowa (277)
Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)

Część IV: Zrozumieć liczby (303)
Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)
Rozdział 27. Badania rynku (319)
Rozdział 28. Prognozowanie (333)

Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)
Rozdział 29. Plan marketingowy (343)

Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing”, kupili także:
<b>Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu</b>, <font color="navy">Daniel Vaughan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu, Daniel Vaughan, Wydawnictwo Helion

Elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna, Ryszard Bartnik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi, Mark E. Russinovich , Aaron Margosis, Wydawnictwo Promise

Forma dokumentu elektronicznego w działalności administracji publicznej, Michał Jachowicz, Mariusz Kotulski, Wydawnictwo Difin

Księga liczb Wydanie drugie, John H. Conway, Ruchard K. Guy, Wydawnictwo WNT

Gazowe układy kogeneracyjne, Janusz Skorek, Jacek Kalina, Wydawnictwo WNT
<b>Testowanie kodu z React Testing Library. Jak tworzyć testy, które będą proste w utrzymaniu i modyfikacji</b>, <font color="navy">Scottie Crump</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Testowanie kodu z React Testing Library. Jak tworzyć testy, które będą proste w utrzymaniu i modyfikacji, Scottie Crump, Wydawnictwo Helion

Zestaw narzędzi do administracji Windows Efektywne rozwiązania dla specjalistów IT Resource Kit, Dan Holme, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Katastrofy mostów Historia i teraźniejszość</b>, <font color="navy">Wojciech Radomski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Katastrofy mostów Historia i teraźniejszość, Wojciech Radomski, Wydawnictwo DWE

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami