Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Projektowanie układów scalonych CMOS

Projektowanie układów scalonych CMOS

54.60zł
46.41zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 50.25zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł oryginalny Mobile Game Development with Unity
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie.

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym.

Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity.

Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D.

W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:
• podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
• stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
• tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
• tworzenie symulatora walki w kosmosie
• korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Tworzenie gier mobilnych”, kupili także:

Wentylacja pożarowa Oddymianie, Bogdan Mizieliński, Wydawnictwo Naukowe PWN

jQuery Od nowicjusza do wojownika ninja, Earle Castledine, Craig Sharkie, Wydawnictwo Helion
<b>Przetwarzanie języka naturalnego w akcji Rozumienie, analiza i generowanie tekstu w Pythonie na przykładzie języka angie</b>, <font color="navy">Hobson Lane , Cole Howard , Hannes Max Hapke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przetwarzanie języka naturalnego w akcji Rozumienie, analiza i generowanie tekstu w Pythonie na przykładzie języka angie, Hobson Lane , Cole Howard , Hannes Max Hapke, Wydawnictwo Naukowe PWN

Hello Android Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych Wydanie III, Ed Burnette, Wydawnictwo Helion
<b>AutoCAD 2020 PL. Pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Andrzej Pikoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
AutoCAD 2020 PL. Pierwsze kroki, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

Klatka piersiowa i barki, Kurt Brungardt, Wydawnictwo AHA

Programowanie sterowników przemysłowych Wydanie II, Jerzy Kasprzyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 1 część 2 Optyka Termodynamika Fale, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN

e-Publikacje w InDesign CS6: Projektowanie i tworzenie publikacji cyfrowych dla tabletów, czytników, smartfonów i innych, Pariah Burke, Wydawnictwo Promise

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami