Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

103.95zł
88.36zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 47.57zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł oryginalny Mobile Game Development with Unity
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 47.57zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie.

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym.

Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity.

Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D.

W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:
• podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
• stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
• tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
• tworzenie symulatora walki w kosmosie
• korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).

Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 47.57zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Tworzenie gier mobilnych”, kupili także:
<b>Anatomia PC Kompendium wydanie IV</b>, <font color="navy">Piotr Metzger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Anatomia PC Kompendium wydanie IV, Piotr Metzger, Wydawnictwo HELION
<b>Access 2007 PL poradnik dla nieinformatyków</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Access 2007 PL poradnik dla nieinformatyków, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
<b>Niemiecki dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany</b>, <font color="navy">Wendy Foster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Niemiecki dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany, Wendy Foster, Wydawnictwo Septem
<b>Tablice matematyczne fizyczne chemiczne</b>, <font color="navy">Tomasz Szymczyk, Stanisław Rabiej, Anna Pielesz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Tablice matematyczne fizyczne chemiczne, Tomasz Szymczyk, Stanisław Rabiej, Anna Pielesz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mózg Fascynacje problemy tajemnice Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jerzy Vetulani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Homini</font>
Mózg Fascynacje problemy tajemnice Wydanie 3, Jerzy Vetulani, Wydawnictwo Homini
<b>Chemia dla biologów Krótkie wykłady</b>, <font color="navy">Julie Fisher, John R.P. Arnold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia dla biologów Krótkie wykłady, Julie Fisher, John R.P. Arnold, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Inne anioły</b>, <font color="navy">Lili St. Crow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Inne anioły, Lili St. Crow, Wydawnictwo Amber
<b>Matematyka dla biologów</b>, <font color="navy">Dariusz Wrzosek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Matematyka dla biologów, Dariusz Wrzosek, Wydawnictwo WUW
<b>C# 6.0. Księga przepisów Rozwiązania dla programistów C# Wydanie IV</b>, <font color="navy">Jay Hilyard, Stephen Teilhet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
C# 6.0. Księga przepisów Rozwiązania dla programistów C# Wydanie IV, Jay Hilyard, Stephen Teilhet, Wydawnictwo APN Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Optyka

Optyka

149.00zł
110.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus

poniedziałek, 16 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami