Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Wdrażanie systemu ochrony danych osobowych. Praktyczny przewodnik krok po kroku

Wdrażanie systemu ochrony danych osobowych. Praktyczny przewodnik krok po kroku

45.00zł
37.80zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 48.91zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł oryginalny Mobile Game Development with Unity
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 48.91zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie.

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym.

Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity.

Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D.

W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:
• podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
• stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
• tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
• tworzenie symulatora walki w kosmosie
• korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).

Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 48.91zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Tworzenie gier mobilnych”, kupili także:
<b>Serwisy społecznościowe Budowa administracja i moderacja</b>, <font color="navy">Paweł Frankowski, Arvind Juneja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Serwisy społecznościowe Budowa administracja i moderacja, Paweł Frankowski, Arvind Juneja, Wydawnictwo HELION
<b>Utopia HTML projektowanie w CSS bez użycia tabel</b>, <font color="navy">Dan Shafer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Utopia HTML projektowanie w CSS bez użycia tabel, Dan Shafer, Wydawnictwo HELION
<b>Budowa i eksploatacja systemów fotowoltaicznych</b>, <font color="navy">Mariusz Tomasz Sarniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Budowa i eksploatacja systemów fotowoltaicznych, Mariusz Tomasz Sarniak, Wydawnictwo DW Medium
<b>Po prostu OpenOffice.ux.pl 3.x</b>, <font color="navy">Waldemar Howil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Po prostu OpenOffice.ux.pl 3.x, Waldemar Howil, Wydawnictwo HELION
<b>Nowoczesny język JavaScript</b>, <font color="navy">Larry Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nowoczesny język JavaScript, Larry Ullman, Wydawnictwo HELION
<b>Roboty budowlane Przerwy w równomiernej realizacji prac</b>, <font color="navy">Andrzej Więckowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Roboty budowlane Przerwy w równomiernej realizacji prac, Andrzej Więckowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zasady rodzicielstwa. Jak być dobrym i mądrym rodzicem</b>, <font color="navy">Richard Templar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zasady rodzicielstwa. Jak być dobrym i mądrym rodzicem, Richard Templar, Wydawnictwo Sensus
<b>JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło</b>, <font color="navy">Nick Morgan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło, Nick Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Porady i triki w PHP</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Porady i triki w PHP, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Zrób to sam. Generowanie ruchu, światła i dźwięku za pomocą Arduino i Raspberry Pi

Zrób to sam. Generowanie ruchu, światła i dźwięku za pomocą Arduino i Raspberry Pi

49.00zł
35.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami