Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Struktura i interpretacja programów komputerowych

Struktura i interpretacja programów komputerowych

89.25zł
67.83zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 47.57zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł oryginalny Mobile Game Development with Unity
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 47.57zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie.

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym.

Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity.

Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D.

W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:
• podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
• stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
• tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
• tworzenie symulatora walki w kosmosie
• korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).

Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 47.57zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Tworzenie gier mobilnych”, kupili także:
<b>Płyty warstwowe w sztywnych okładzinach metalowych</b>, <font color="navy">Jacek Sawicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Płyty warstwowe w sztywnych okładzinach metalowych, Jacek Sawicki, Wydawnictwo DW Medium
<b>Hardware hacking Edycja polska</b>, <font color="navy">Lee Barken, Marcus R. Brown, Job de Hass i inni</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Hardware hacking Edycja polska, Lee Barken, Marcus R. Brown, Job de Hass i inni, Wydawnictwo HELION
<b>Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą, Seth Godin, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunkowość zarządcza i controlling Wydanie 2</b>, <font color="navy">Mieczysław Dobija</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rachunkowość zarządcza i controlling Wydanie 2, Mieczysław Dobija, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Skazany na trening 3</b>, <font color="navy">Paul Wade</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Skazany na trening 3, Paul Wade, Wydawnictwo AHA
<b>Rozpoznawanie obrazów</b>, <font color="navy">Witold Malina, Maciej Smiatacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Rozpoznawanie obrazów, Witold Malina, Maciej Smiatacz, Wydawnictwo EXIT
<b>Dacia Logan</b>, <font color="navy">Andrzej Wendrychowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Dacia Logan, Andrzej Wendrychowicz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>SEO dla każdego</b>, <font color="navy">Evan Bailyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SEO dla każdego, Evan Bailyn, Wydawnictwo HELION
<b>Jak założyć i prowadzić własną firmę Praktyczny poradnik z przykładami Wydanie 5</b>, <font color="navy">Przemysław Mućko, Aneta Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Jak założyć i prowadzić własną firmę Praktyczny poradnik z przykładami Wydanie 5, Przemysław Mućko, Aneta Sokół, Wydawnictwo CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Podstawy toksykologii Kompendium dla studentów szkół wyższych Wydanie II

Podstawy toksykologii Kompendium dla studentów szkół wyższych Wydanie II

79.00zł
58.46zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami