Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 50.25zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł oryginalny Mobile Game Development with Unity
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie.

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym.

Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity.

Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D.

W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:
• podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
• stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
• tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
• tworzenie symulatora walki w kosmosie
• korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Tworzenie gier mobilnych”, kupili także:

Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem, Agnieszka Ornatowska, Alicja Szczyglewska, Elżbieta Fiedorowicz, Elżbi, Wydawnictwo Sensus

Psychologia kliniczna, Lidia Cierpiałkowska , Helena Sęk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Multimedialny atlas przyrodniczy PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD-ROM, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN

Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne), Ann Handley, C.C. Chapman, Wydawnictwo Helion

Wstęp do fizyki jądra atomowego cząstek elementarnych, Ewa Skrzypczak, Zygmunt Szefliński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Deep learning dla programistów. Budowanie aplikacji AI za pomocą fastai i PyTorch</b>, <font color="navy">Jeremy Howard, Sylvain Gugger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning dla programistów. Budowanie aplikacji AI za pomocą fastai i PyTorch, Jeremy Howard, Sylvain Gugger, Wydawnictwo Helion

Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne, Urma Raoul-Gabriel, Mario Fusco, Alan Mycroft, Wydawnictwo Promise

Training Kit 70-640 Konfigurowanie Active Directory w Windows Server 2008 R2 Egzamin MCTS 70-640 Tom I/II Wydanie II, Dan Holme, Danielle Ruest, Nelson Ruest, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Szkoła fotografii Bryana Petersona Twórz lepsze zdjęcia – warsztaty z mistrzem</b>, <font color="navy">Bryan Peterson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Szkoła fotografii Bryana Petersona Twórz lepsze zdjęcia – warsztaty z mistrzem, Bryan Peterson, Wydawnictwo GALAKTYKA

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami