Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Budowlane przedsięwzięcia inwestycyjne Środowiskowe uwarunkowania przygotowania i realizacji

Budowlane przedsięwzięcia inwestycyjne Środowiskowe uwarunkowania przygotowania i realizacji

49.00zł
36.26zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 47.57zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł oryginalny Mobile Game Development with Unity
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 47.57zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie.

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym.

Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity.

Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D.

W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:
• podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
• stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
• tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
• tworzenie symulatora walki w kosmosie
• korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).

Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 47.57zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Tworzenie gier mobilnych”, kupili także:
<b>Elementy kompozycji urbanistycznej</b>, <font color="navy">Kazimierz Wejchert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Elementy kompozycji urbanistycznej, Kazimierz Wejchert, Wydawnictwo Arkady
<b>Ego-rcyzmy Poznaj, czym jest i jak działa ego</b>, <font color="navy">Mateusz Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Ego-rcyzmy Poznaj, czym jest i jak działa ego, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
<b>Elementy rachunku wariacyjnego</b>, <font color="navy">Radosław Grzymkowski, Jan Pochciał</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Elementy rachunku wariacyjnego, Radosław Grzymkowski, Jan Pochciał, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Garaże wielostanowiskowe Projektowanie i realizacja</b>, <font color="navy">Hanna Michalak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Garaże wielostanowiskowe Projektowanie i realizacja, Hanna Michalak, Wydawnictwo Arkady
<b>Dziewczyny, na start!</b>, <font color="navy">Katarzyna Karpa, Anna Karpa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dziewczyny, na start!, Katarzyna Karpa, Anna Karpa, Wydawnictwo Sensus
<b>jQuery Leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">David Flanagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Leksykon kieszonkowy, David Flanagan, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografia portretowa i reportażowa Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Erin Manning</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia portretowa i reportażowa Warsztaty fotograficzne, Erin Manning, Wydawnictwo HELION
<b>Jestem moją pracą Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej</b>, <font color="navy">Stan Slap</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jestem moją pracą Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej, Stan Slap, Wydawnictwo Onepress
<b>Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie</b>, <font color="navy">Łukasz Garbal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie, Łukasz Garbal, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Zarządzanie bezpieczeństwem pracy + CD

Zarządzanie bezpieczeństwem pracy + CD

199.50zł
169.58zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION

piątek, 20 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami