Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Podręcznik Wydanie II

Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Podręcznik Wydanie II

69.00zł
55.20zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 48.91zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł oryginalny Mobile Game Development with Unity
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 48.91zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie.

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym.

Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity.

Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D.

W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:
• podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
• stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
• tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
• tworzenie symulatora walki w kosmosie
• korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).

Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 48.91zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Tworzenie gier mobilnych”, kupili także:
<b>Era Facebooka Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami Wydanie II</b>, <font color="navy">Clara Shih</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Era Facebooka Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami Wydanie II, Clara Shih, Wydawnictwo HELION
<b>Rejestr Windows Vista Praktyczne przykłady</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rejestr Windows Vista Praktyczne przykłady, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Jak się nie pomylić, czyli potęga matematycznego myślenia</b>, <font color="navy">Jordan Ellenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak się nie pomylić, czyli potęga matematycznego myślenia, Jordan Ellenberg, Wydawnictwo HELION
<b>Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data</b>, <font color="navy">Grzegorz Błażewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data, Grzegorz Błażewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>MS Project 2013 i MS Project Server 2013 Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów</b>, <font color="navy">Sebastian Wilczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MS Project 2013 i MS Project Server 2013 Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów, Sebastian Wilczewski, Wydawnictwo HELION
<b>Obsesja liczb pierwszych Bernhard Riemann i największy nierozwiązany problem w matematyce</b>, <font color="navy">John Derbyshire</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Obsesja liczb pierwszych Bernhard Riemann i największy nierozwiązany problem w matematyce, John Derbyshire, Wydawnictwo NAKOM
<b>Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu</b>, <font color="navy">Gregory Hartley, Maryann Karinch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu, Gregory Hartley, Maryann Karinch, Wydawnictwo Onepress
<b>Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw</b>, <font color="navy">David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw, David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche, Wydawnictwo HELION
<b>Współczesna synteza organiczna Wybór eksperymentów</b>, <font color="navy">Jacek Gawroński, Krystyna Gawrońska, Karol Kacprzak, Marcin Kwit</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesna synteza organiczna Wybór eksperymentów, Jacek Gawroński, Krystyna Gawrońska, Karol Kacprzak, Marcin Kwit, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy genetyczne kompendium tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

Algorytmy genetyczne kompendium tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

29.90zł
22.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION

piątek, 22 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami