Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Efekt facebooka

Efekt facebooka

59.00zł
47.20zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 48.91zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł oryginalny Mobile Game Development with Unity
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 48.91zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie.

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym.

Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity.

Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D.

W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:
• podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
• stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
• tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
• tworzenie symulatora walki w kosmosie
• korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Dr Jon Manning oraz dr Paris Buttfield-Addison są współzałożycielami firmy Secret Lab, zajmującej się pisaniem gier oraz narzędzi do ich tworzenia. W swoim dorobku mają takie gry, jak ABC Play School, Night in the Woods oraz Qantas Joey Playbox. Poza grami Manning i Buttfield-Addison tworzą YarnSpinner - framework do tworzenia gier narracyjnych. Wcześniej pracowali jako programiści gier mobilnych oraz menedżerowie produktu w firmie Meebo (wykupionej przez Google).

Unity. Tworzenie gier mobilnych
Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 48.91zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Tworzenie gier mobilnych”, kupili także:
<b>Systemy neuronowo-rozmyte</b>, <font color="navy">Jacek Łęski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Systemy neuronowo-rozmyte, Jacek Łęski, Wydawnictwo WNT
<b>ECDL S7 współpraca online</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL S7 współpraca online, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Brzdącu, śpij słodko! Spraw, by Twoje dziecko przesypiało całe noce</b>, <font color="navy">Pat Spungin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Brzdącu, śpij słodko! Spraw, by Twoje dziecko przesypiało całe noce, Pat Spungin, Wydawnictwo Onepress
<b>Tworzenie skryptów w Microsoft Windows podręcznik do samodzielnej nauki</b>, <font color="navy">Ed Wilson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Tworzenie skryptów w Microsoft Windows podręcznik do samodzielnej nauki, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa</b>, <font color="navy">George H. Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa, George H. Ross, Wydawnictwo Onepress
<b>Metody oceny niepewności pomiarów</b>, <font color="navy">Roman Janiczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Metody oceny niepewności pomiarów, Roman Janiczek, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Krótka historia przyszłości</b>, <font color="navy">Jacques Attali</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Krótka historia przyszłości, Jacques Attali, Wydawnictwo Prószyński
<b>Technika jazdy quadem Ilustrowany poradnik</b>, <font color="navy">René Degelmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Technika jazdy quadem Ilustrowany poradnik, René Degelmann, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu</b>, <font color="navy">Ben Simonds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Jednolity rynek energii elektrycznej w Unii Europejskiej w kontekście bezpieczeństwa energetycznego Polski

Jednolity rynek energii elektrycznej w Unii Europejskiej w kontekście bezpieczeństwa energetycznego Polski

52.00zł
44.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION

poniedziałek, 19 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami