Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

81.90zł
69.62zł
Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III 79.00zł 59.25zł
Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III

Tytuł: Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III
Tytuł oryginalny Unity 2018 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself (3rd Edition)
Autor: Mike Geig
ISBN: 978-83-283-5786-0
Ilość stron: 464
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł 59.25zł


Za sukces gry komputerowej odpowiada nie tylko wciągająca fabuła. Niezwykle ważne są również strona wizualna, grywalność i poziom trudności - zbyt łatwa gra nie jest dla użytkownika wyzwaniem. Masz już projekt gry, która spełnia te warunki? Zatem potrzebujesz jeszcze tylko dobrego narzędzia do jej zbudowania.

Takim narzędziem jest silnik Unity - zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Co istotne, wokół Unity jest skupiona ogromna społeczność pasjonatów, gotowa do niesienia pomocy początkującym.

Ta książka jest trzecim, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem lubianego przewodnika, dzięki któremu błyskawicznie nauczysz się podstaw tworzenia gier w Unity. W ramach 24 lekcji, z których żadna nie powinna Ci zająć więcej niż godzinę, zapoznasz się z podstawami i zaawansowanymi technikami wykorzystywania silnika Unity.

Znajdziesz tu przejrzyste instrukcje krok po kroku, wskazówki, praktyczne przykłady oraz ćwiczenia i quizy, dzięki którym utrwalisz nabytą wiedzę. Dowiesz się, jak korzystać z nowo udostępnionych w Unity narzędzi, między innymi do pisania 2D, jak używać maszyny stanów i czym jest nowa oś czasu. Bardzo ważnym elementem książki są lekcje dotyczące dopracowywania szczegółów oraz kompilacji całej gry.

W tej książce między innymi:
• solidne wprowadzenie do silnika gier i edytora w Unity 2018
• tworzenie światów, obiektów i programowanie zachowania postaci
• implementacja intuicyjnych graficznych interfejsów użytkownika
• sterowanie postacią gracza i symulowanie zjawisk fizycznych w grze
• integracja dźwięku z akcją w grze
• wykorzystywanie przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych w urządzeniach mobilnych

Unity: jaką grę dziś zaprojektujesz?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III
Tytuł książki: "Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III"
Autor: Mike Geig
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III”, kupili także:

Vademecum głównego księgowego Jednostki finansów publicznych + CD, Culepa Michał, Kaczurak-Kozak Monika, Walczak Piotr, Wydawnictwo C.H. BECK

Nowoczesna fotografia portretowa, James Cheadle, Peter Travers, Wydawnictwo GALAKTYKA

Buntownicy Kreatywni liderzy zmieniają świat, Adam Grant , Sheryl Sandberg, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Topologia</b>, <font color="navy">Aleksander Błaszczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Topologia, Aleksander Błaszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Między asemblerem a językiem C Podstawy oprogramowania wbudowanego, Daniel W. Lewis, Wydawnictwo RM

Młodzi nabywcy na e-zakupach, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Wydawnictwo PLACET

Środowiska programowania robotów, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk , Szymon Borys, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nie tylko Enigma, Marek Grajek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Po obu stronach mózgu. Moja przygoda z neuronauką, Michael S. Gazzaniga, Wydawnictwo Copernicus Center Press

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami