Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Inżynieria zabezpieczeń

Inżynieria zabezpieczeń

93.45zł
71.02zł
Unity. Przewodnik projektanta gier 69.00zł 48.99zł
Unity. Przewodnik projektanta gier

Tytuł: Unity. Przewodnik projektanta gier
Tytuł oryginalny SAMS Teach Yourself Unity Game Development in 24 Hours
Autor: Mike Geig
ISBN: 978-83-283-0017-0
Ilość stron: 416
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 48.99zł


24 h do własnej gry!

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:
• tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
• efektywnie pracować z zasobami w Unity;
• stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
• przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
• wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
• szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
• implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
• tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
• wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
• zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
• używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
• zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
• dopracować i wdrożyć grę.

Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry.

Spis treści:
Lekcja 1. Wprowadzenie do Unity (25)
Lekcja 2. Obiekty gry (47)
Lekcja 3. Modele, materiały i tekstury (61)
Lekcja 4. Teren (75)
Lekcja 5. Środowisko (89)
Lekcja 6. Światła i kamery (105)
Lekcja 7. Pierwsza gra - Amazing Racer (125)
Lekcja 8. Skrypty - część 1. (141)
Lekcja 9. Skrypty - część 2. (161)
Lekcja 10. Kolizje (179)
Lekcja 11. Druga gra - Chaos Ball (193)
Lekcja 12. Prefabrykaty (211)
Lekcja 13. Graficzny interfejs użytkownika (225)
Lekcja 14. Sterowanie postaciami (243)
Lekcja 15. Trzecia gra - Captain Blaster (259)
Lekcja 16. Systemy cząsteczek (277)
LekcjA 17. Animacje (293)
Lekcja 18. Animator (307)
Lekcja 19. Czwarta gra - Gauntlet Runner (325)
Lekcja 20. Dźwięk (345)
Lekcja 21. Programowanie na platformach mobilnych (359)
Lekcja 22. Kolejne wersje gier (371)
Lekcja 23. Dopracowanie i wdrożenie (383)
Lekcja 24. Zakończenie (397)

Unity. Przewodnik projektanta gier
Tytuł książki: "Unity. Przewodnik projektanta gier"
Autor: Mike Geig
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 48.99zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Przewodnik projektanta gier”, kupili także:
<b>C++ Dla każdego Wydanie VII</b>, <font color="navy">Siddhartha Rao</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Dla każdego Wydanie VII, Siddhartha Rao, Wydawnictwo HELION
<b>Inkscape Podstawowa obsługa programu</b>, <font color="navy">Krzysztof Cieśla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inkscape Podstawowa obsługa programu, Krzysztof Cieśla, Wydawnictwo HELION
<b>Inkscape Zaawansowane funkcje programu</b>, <font color="navy">Krzysztof Cieśla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inkscape Zaawansowane funkcje programu, Krzysztof Cieśla, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku, John Sharp, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#</b>, <font color="navy">Dawid Farbaniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#, Dawid Farbaniec, Wydawnictwo HELION
<b>Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej!</b>, <font color="navy">Kelly McGonigal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej!, Kelly McGonigal, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
1 x Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!
51.06zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria skłonności

Ekonometria skłonności

40.00zł
34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami