Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Skoda Octavia II (od czerwca 2004 do marca 2013) Sam naprawiam samochód

Skoda Octavia II (od czerwca 2004 do marca 2013) Sam naprawiam samochód

75.00zł
56.25zł
Unity. Przewodnik projektanta gier 69.00zł 50.37zł
Unity. Przewodnik projektanta gier

Tytuł: Unity. Przewodnik projektanta gier
Tytuł oryginalny SAMS Teach Yourself Unity Game Development in 24 Hours
Autor: Mike Geig
ISBN: 978-83-283-0017-0
Ilość stron: 416
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 50.37zł


24 h do własnej gry!

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:
• tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
• efektywnie pracować z zasobami w Unity;
• stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
• przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
• wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
• szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
• implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
• tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
• wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
• zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
• używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
• zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
• dopracować i wdrożyć grę.

Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry.

Spis treści:
Lekcja 1. Wprowadzenie do Unity (25)
Lekcja 2. Obiekty gry (47)
Lekcja 3. Modele, materiały i tekstury (61)
Lekcja 4. Teren (75)
Lekcja 5. Środowisko (89)
Lekcja 6. Światła i kamery (105)
Lekcja 7. Pierwsza gra - Amazing Racer (125)
Lekcja 8. Skrypty - część 1. (141)
Lekcja 9. Skrypty - część 2. (161)
Lekcja 10. Kolizje (179)
Lekcja 11. Druga gra - Chaos Ball (193)
Lekcja 12. Prefabrykaty (211)
Lekcja 13. Graficzny interfejs użytkownika (225)
Lekcja 14. Sterowanie postaciami (243)
Lekcja 15. Trzecia gra - Captain Blaster (259)
Lekcja 16. Systemy cząsteczek (277)
LekcjA 17. Animacje (293)
Lekcja 18. Animator (307)
Lekcja 19. Czwarta gra - Gauntlet Runner (325)
Lekcja 20. Dźwięk (345)
Lekcja 21. Programowanie na platformach mobilnych (359)
Lekcja 22. Kolejne wersje gier (371)
Lekcja 23. Dopracowanie i wdrożenie (383)
Lekcja 24. Zakończenie (397)

Unity. Przewodnik projektanta gier
Tytuł książki: "Unity. Przewodnik projektanta gier"
Autor: Mike Geig
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 50.37zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Przewodnik projektanta gier”, kupili także:
<b>C++ Dla każdego Wydanie VII</b>, <font color="navy">Siddhartha Rao</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Dla każdego Wydanie VII, Siddhartha Rao, Wydawnictwo HELION
<b>Inkscape Zaawansowane funkcje programu</b>, <font color="navy">Krzysztof Cieśla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inkscape Zaawansowane funkcje programu, Krzysztof Cieśla, Wydawnictwo HELION
<b>Inkscape Podstawowa obsługa programu</b>, <font color="navy">Krzysztof Cieśla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inkscape Podstawowa obsługa programu, Krzysztof Cieśla, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku, John Sharp, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#</b>, <font color="navy">Dawid Farbaniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#, Dawid Farbaniec, Wydawnictwo HELION
<b>Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej!</b>, <font color="navy">Kelly McGonigal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej!, Kelly McGonigal, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
SAP Scenariusze księgowe Moduł SAP-FI

SAP Scenariusze księgowe Moduł SAP-FI

59.00zł
47.79zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION

wtorek, 18 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami