Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Sterowanie napędów elektrycznych Analiza, modelowanie, projektowanie

Sterowanie napędów elektrycznych Analiza, modelowanie, projektowanie

94.00zł
68.62zł
Unity. Przepisy na interfejs gry 54.90zł 38.43zł
Unity. Przepisy na interfejs gry

Tytuł: Unity. Przepisy na interfejs gry
Tytuł oryginalny Unity UI Cookbook
Autor: Francesco Sapio
ISBN: 978-83-283-2885-3
Ilość stron: 272
Data wydania: 12/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 38.43zł


Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze.

Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program, który pozwala na konstruowanie doskonałych, dynamicznych interfejsów. Szczególnie atrakcyjne jest łączenie ze sobą elementów graficznych i kodu tworzonego w języku C# - w ten sposób Unity pozwala na osiąganie imponujących wyników.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą wykorzystać silnik Unity do tworzenia gier wideo. Przedstawiono tu sposoby implementacji systemów interfejsu użytkownika i łączenia ich z pozostałymi składnikami gry.

Przygotowano ją jako zbiór przepisów na wykonanie określonych zadań, jednak najpierw omówiono tu zagadnienia podstawowe, a dopiero potem te nieco trudniejsze. Pozwala to na stopniowe doskonalenie umiejętności programistycznych. Podczas lektury książki warto zwrócić uwagę na odwołania do relacji między graczem a interfejsem gry - niezwykle ważny czynnik dla projektanta.

W książce omówiono:
• najważniejsze zagadnienia, o których trzeba pamiętać podczas tworzenia gier
• implementację liczników i pasków zdrowia, a także prezentacji czasu w grze
• tworzenie interaktywnych kontrolek, takich jak panele i suwaki
• tworzenie interaktywnych składników interfejsów i animowanie ich
• implementację zaawansowanych elementów HUD
• implementację interfejsów użytkownika w 3D oraz stosowanie minimap

Francesco Sapio jest inżynierem informatyki i automatyki, utalentowanym projektantem gier komputerowych i doświadczonym użytkownikiem programów graficznych. Jest wybitnym znawcą oprogramowania Unity3D. Jest także muzykiem, ponadto przez kilka lat pracował jako aktor i tancerz. Sapio uwielbia matematykę, filozofię, logikę i rozwiązywanie zagadek, ale jego największą pasją jest projektowanie i programowanie gier.

Lubisz grać? Spróbuj zaprojektować i napisać swoją własną grę.

Unity. Przepisy na interfejs gry
Tytuł książki: "Unity. Przepisy na interfejs gry"
Autor: Francesco Sapio
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 38.43zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Przepisy na interfejs gry”, kupili także:
<b>Świat druku 3D. Przewodnik</b>, <font color="navy">Anna Kaziunas France</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Świat druku 3D. Przewodnik, Anna Kaziunas France, Wydawnictwo HELION
<b>Android Programowanie gier na tablety</b>, <font color="navy">Jeremy Kerfs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Programowanie gier na tablety, Jeremy Kerfs, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografia kulinarna dla blogerów</b>, <font color="navy">Matt Armendariz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia kulinarna dla blogerów, Matt Armendariz, Wydawnictwo HELION
<b>Oświetlenie Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Chris Bucher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oświetlenie Warsztaty fotograficzne, Chris Bucher, Wydawnictwo HELION
<b>Cyfrowa ciemnia Komputerowy warsztat fotografa</b>, <font color="navy">Artur Chmielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cyfrowa ciemnia Komputerowy warsztat fotografa, Artur Chmielewski, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografowanie par 500 kreatywnych ujęć</b>, <font color="navy">Michelle Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie par 500 kreatywnych ujęć, Michelle Perkins, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy

Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy

70.00zł
56.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

czwartek, 18 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami