Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Materiały wybuchowe emulsyjne

Materiały wybuchowe emulsyjne

46.20zł
35.11zł
Unity. Przepisy na interfejs gry 54.90zł 40.08zł
Unity. Przepisy na interfejs gry

Tytuł: Unity. Przepisy na interfejs gry
Tytuł oryginalny Unity UI Cookbook
Autor: Francesco Sapio
ISBN: 978-83-283-2885-3
Ilość stron: 272
Data wydania: 12/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 40.08zł


Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze.

Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program, który pozwala na konstruowanie doskonałych, dynamicznych interfejsów. Szczególnie atrakcyjne jest łączenie ze sobą elementów graficznych i kodu tworzonego w języku C# - w ten sposób Unity pozwala na osiąganie imponujących wyników.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą wykorzystać silnik Unity do tworzenia gier wideo. Przedstawiono tu sposoby implementacji systemów interfejsu użytkownika i łączenia ich z pozostałymi składnikami gry.

Przygotowano ją jako zbiór przepisów na wykonanie określonych zadań, jednak najpierw omówiono tu zagadnienia podstawowe, a dopiero potem te nieco trudniejsze. Pozwala to na stopniowe doskonalenie umiejętności programistycznych. Podczas lektury książki warto zwrócić uwagę na odwołania do relacji między graczem a interfejsem gry - niezwykle ważny czynnik dla projektanta.

W książce omówiono:
• najważniejsze zagadnienia, o których trzeba pamiętać podczas tworzenia gier
• implementację liczników i pasków zdrowia, a także prezentacji czasu w grze
• tworzenie interaktywnych kontrolek, takich jak panele i suwaki
• tworzenie interaktywnych składników interfejsów i animowanie ich
• implementację zaawansowanych elementów HUD
• implementację interfejsów użytkownika w 3D oraz stosowanie minimap

Francesco Sapio jest inżynierem informatyki i automatyki, utalentowanym projektantem gier komputerowych i doświadczonym użytkownikiem programów graficznych. Jest wybitnym znawcą oprogramowania Unity3D. Jest także muzykiem, ponadto przez kilka lat pracował jako aktor i tancerz. Sapio uwielbia matematykę, filozofię, logikę i rozwiązywanie zagadek, ale jego największą pasją jest projektowanie i programowanie gier.

Lubisz grać? Spróbuj zaprojektować i napisać swoją własną grę.

Unity. Przepisy na interfejs gry
Tytuł książki: "Unity. Przepisy na interfejs gry"
Autor: Francesco Sapio
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 40.08zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Przepisy na interfejs gry”, kupili także:
<b>Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń</b>, <font color="navy">Brandon Perry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń, Brandon Perry, Wydawnictwo HELION
<b>Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET</b>, <font color="navy">Marino Posadas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET, Marino Posadas, Wydawnictwo APN Promise
<b>Unity w akcji</b>, <font color="navy">Joe Hocking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity w akcji, Joe Hocking, Wydawnictwo HELION
<b>Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe</b>, <font color="navy">Scott Rogers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe, Scott Rogers, Wydawnictwo HELION
<b>Nawyk wytrwałości Jak go wykształcić metodą małych kroków</b>, <font color="navy">Anna Kuraszyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Nawyk wytrwałości Jak go wykształcić metodą małych kroków, Anna Kuraszyńska, Wydawnictwo Sensus
<b>3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy genetyczne kompendium tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

Algorytmy genetyczne kompendium tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

29.90zł
22.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION

sobota, 15 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami