Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej  Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Unity. Przepisy na interfejs gry 54.90zł 40.08zł
Unity. Przepisy na interfejs gry

Tytuł: Unity. Przepisy na interfejs gry
Tytuł oryginalny Unity UI Cookbook
Autor: Francesco Sapio
ISBN: 978-83-283-2885-3
Ilość stron: 272
Data wydania: 12/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 40.08zł


Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze.

Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program, który pozwala na konstruowanie doskonałych, dynamicznych interfejsów. Szczególnie atrakcyjne jest łączenie ze sobą elementów graficznych i kodu tworzonego w języku C# - w ten sposób Unity pozwala na osiąganie imponujących wyników.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą wykorzystać silnik Unity do tworzenia gier wideo. Przedstawiono tu sposoby implementacji systemów interfejsu użytkownika i łączenia ich z pozostałymi składnikami gry.

Przygotowano ją jako zbiór przepisów na wykonanie określonych zadań, jednak najpierw omówiono tu zagadnienia podstawowe, a dopiero potem te nieco trudniejsze. Pozwala to na stopniowe doskonalenie umiejętności programistycznych. Podczas lektury książki warto zwrócić uwagę na odwołania do relacji między graczem a interfejsem gry - niezwykle ważny czynnik dla projektanta.

W książce omówiono:
• najważniejsze zagadnienia, o których trzeba pamiętać podczas tworzenia gier
• implementację liczników i pasków zdrowia, a także prezentacji czasu w grze
• tworzenie interaktywnych kontrolek, takich jak panele i suwaki
• tworzenie interaktywnych składników interfejsów i animowanie ich
• implementację zaawansowanych elementów HUD
• implementację interfejsów użytkownika w 3D oraz stosowanie minimap

Francesco Sapio jest inżynierem informatyki i automatyki, utalentowanym projektantem gier komputerowych i doświadczonym użytkownikiem programów graficznych. Jest wybitnym znawcą oprogramowania Unity3D. Jest także muzykiem, ponadto przez kilka lat pracował jako aktor i tancerz. Sapio uwielbia matematykę, filozofię, logikę i rozwiązywanie zagadek, ale jego największą pasją jest projektowanie i programowanie gier.

Lubisz grać? Spróbuj zaprojektować i napisać swoją własną grę.

Unity. Przepisy na interfejs gry
Tytuł książki: "Unity. Przepisy na interfejs gry"
Autor: Francesco Sapio
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 40.08zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Przepisy na interfejs gry”, kupili także:
<b>Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń</b>, <font color="navy">Brandon Perry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń, Brandon Perry, Wydawnictwo HELION
<b>Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET</b>, <font color="navy">Marino Posadas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET, Marino Posadas, Wydawnictwo APN Promise
<b>Unity w akcji</b>, <font color="navy">Joe Hocking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity w akcji, Joe Hocking, Wydawnictwo HELION
<b>Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe</b>, <font color="navy">Scott Rogers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe, Scott Rogers, Wydawnictwo HELION
<b>Nawyk wytrwałości Jak go wykształcić metodą małych kroków</b>, <font color="navy">Anna Kuraszyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Nawyk wytrwałości Jak go wykształcić metodą małych kroków, Anna Kuraszyńska, Wydawnictwo Sensus
<b>3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa

Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

czwartek, 17 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami