Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Linux w systemach embedded

Linux w systemach embedded

89.00zł
71.20zł
Unity. Przepisy na interfejs gry 54.90zł 38.98zł
Unity. Przepisy na interfejs gry

Tytuł: Unity. Przepisy na interfejs gry
Tytuł oryginalny Unity UI Cookbook
Autor: Francesco Sapio
ISBN: 978-83-283-2885-3
Ilość stron: 272
Data wydania: 12/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 38.98zł


Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze.

Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program, który pozwala na konstruowanie doskonałych, dynamicznych interfejsów. Szczególnie atrakcyjne jest łączenie ze sobą elementów graficznych i kodu tworzonego w języku C# - w ten sposób Unity pozwala na osiąganie imponujących wyników.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą wykorzystać silnik Unity do tworzenia gier wideo. Przedstawiono tu sposoby implementacji systemów interfejsu użytkownika i łączenia ich z pozostałymi składnikami gry.

Przygotowano ją jako zbiór przepisów na wykonanie określonych zadań, jednak najpierw omówiono tu zagadnienia podstawowe, a dopiero potem te nieco trudniejsze. Pozwala to na stopniowe doskonalenie umiejętności programistycznych. Podczas lektury książki warto zwrócić uwagę na odwołania do relacji między graczem a interfejsem gry - niezwykle ważny czynnik dla projektanta.

W książce omówiono:
• najważniejsze zagadnienia, o których trzeba pamiętać podczas tworzenia gier
• implementację liczników i pasków zdrowia, a także prezentacji czasu w grze
• tworzenie interaktywnych kontrolek, takich jak panele i suwaki
• tworzenie interaktywnych składników interfejsów i animowanie ich
• implementację zaawansowanych elementów HUD
• implementację interfejsów użytkownika w 3D oraz stosowanie minimap

Francesco Sapio jest inżynierem informatyki i automatyki, utalentowanym projektantem gier komputerowych i doświadczonym użytkownikiem programów graficznych. Jest wybitnym znawcą oprogramowania Unity3D. Jest także muzykiem, ponadto przez kilka lat pracował jako aktor i tancerz. Sapio uwielbia matematykę, filozofię, logikę i rozwiązywanie zagadek, ale jego największą pasją jest projektowanie i programowanie gier.

Lubisz grać? Spróbuj zaprojektować i napisać swoją własną grę.

Unity. Przepisy na interfejs gry
Tytuł książki: "Unity. Przepisy na interfejs gry"
Autor: Francesco Sapio
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90zł 38.98zł
Klienci, którzy kupili „Unity. Przepisy na interfejs gry”, kupili także:
<b>Oświetlenie Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Chris Bucher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oświetlenie Warsztaty fotograficzne, Chris Bucher, Wydawnictwo HELION
<b>Cyfrowa ciemnia Komputerowy warsztat fotografa</b>, <font color="navy">Artur Chmielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cyfrowa ciemnia Komputerowy warsztat fotografa, Artur Chmielewski, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografowanie par 500 kreatywnych ujęć</b>, <font color="navy">Michelle Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie par 500 kreatywnych ujęć, Michelle Perkins, Wydawnictwo HELION
<b>Cinema 4D</b>, <font color="navy">Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cinema 4D, Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj, Wydawnictwo HELION
<b>Nawyk wytrwałości Jak go wykształcić metodą małych kroków</b>, <font color="navy">Anna Kuraszyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Nawyk wytrwałości Jak go wykształcić metodą małych kroków, Anna Kuraszyńska, Wydawnictwo Sensus
<b>Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe</b>, <font color="navy">Scott Rogers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe, Scott Rogers, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka ekonomiczna

Informatyka ekonomiczna

81.90zł
67.16zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION

środa, 21 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami