Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Unity i C#. Praktyka programowania gier 59.00zł 44.25zł
Unity i C#. Praktyka programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Praktyka programowania gier
Autor: Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-6586-5
Ilość stron: 360
Data wydania: 06/2020
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł


Osiągnij wyższy poziom z Unity i C#!

• Poznaj zaawansowane techniki programowania
• Dowiedz się, jak realizować projekt informatyczny
• Naucz się tworzyć grę od strony praktycznej

Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.

Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.

W książce:
• Tworzenie obiektów scen środowiska Unity oraz ich komponentów
• Zaawansowane techniki w języku C# przydatne twórcom gier
• Praktyczne zastosowanie różnych wzorców projektowych
• Zarządzanie obiektami, wirtualnym czasem gry i jej stanem
• Realizacja rozgrywki w widoku pierwszoosobowym
• Usuwanie błędów i testowanie balansu gry
• Dostosowanie gry do platform mobilnych oraz VR
• Publikacja gry w popularnych sklepach cyfrowych
• Zastosowanie metodyki zwinnej w projekcie gry

Programuj gry jak profesjonalista.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Unity i C#. Praktyka programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Praktyka programowania gier"
Autor: Jacek Ross
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Praktyka programowania gier”, kupili także:

Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy, Jeffrey A. Miller, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie wiedzą, Ashok Jashapara, Wydawnictwo PWE

Odzyskaj kontrolę nad swoim umysłem, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

Powrót do przyszłości. Przypomnij sobie, jak osiągnąć cel, Daniel Barrett , Joe Vitale, Wydawnictwo Sensus

Bezpieczeństwo systemu Linux w praktyce. Receptury. Wydanie II, Tajinder Kalsi, Wydawnictwo Helion

Podstawy fizyki Zbiór zadań, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java 8 Przewodnik doświadczonego programisty, Cay S. Horstmann, Wydawnictwo Helion

Techniki fotografii wieloujęciowej Od inspiracji do obrazu, Jürgen Gulbins, Rainer Gulbins, Wydawnictwo Helion

Programowanie obiektowe w języku Java Podręcznik elektroniczny na CD, Krzystof Barteczko, Wydawnictwo PJWSTK

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami