Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Wstęp do programowania sterowników PLC

Wstęp do programowania sterowników PLC

52.50zł
39.38zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 26.27zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:
<b>Budowa domu</b>, <font color="navy">Tadeusz Fijałkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WGP</font>
Budowa domu, Tadeusz Fijałkowski, Wydawnictwo WGP
<b>Podręcznik ceramika Obszerne informacje na temat narzędzi, materiałów i technik</b>, <font color="navy">Steve Mattison</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Podręcznik ceramika Obszerne informacje na temat narzędzi, materiałów i technik, Steve Mattison, Wydawnictwo Arkady
<b>Algebra macierzy brzegowych z zastosowaniami</b>, <font color="navy">Zbigniew Śleszyński, Michał Kolupa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Algebra macierzy brzegowych z zastosowaniami, Zbigniew Śleszyński, Michał Kolupa, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Steve Jobs</b>, <font color="navy">Walter Isaacson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Insignis Media</font>
Steve Jobs, Walter Isaacson, Wydawnictwo Insignis Media
<b>Biegi długodystansowe</b>, <font color="navy">Christof Baur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Biegi długodystansowe, Christof Baur, Wydawnictwo RM
<b>Budowa serwerów Minecraft. Poradnik na dobry początek</b>, <font color="navy">Michał Ostrowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Budowa serwerów Minecraft. Poradnik na dobry początek, Michał Ostrowski, Wydawnictwo HELION
<b>QuarkXPress 7 Passport</b>, <font color="navy">Bogdan Kamiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo TRANSLATOR</font>
QuarkXPress 7 Passport, Bogdan Kamiński, Wydawnictwo TRANSLATOR
<b>Autodesk Inventor Professional / Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional / Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządcza interpretacja sprawozdania finansowego</b>, <font color="navy">Bronisław Micherda, Łukasz Górka, Małgorzata Szulc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządcza interpretacja sprawozdania finansowego, Bronisław Micherda, Łukasz Górka, Małgorzata Szulc, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu

Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu

58.00zł
48.72zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION

piątek, 22 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami