Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie trzecie

InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie trzecie

79.80zł
63.84zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 27.01zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:
<b>NoSQL. Kompendium wiedzy</b>, <font color="navy">Pramod J. Sadalage, Martin Fowler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
NoSQL. Kompendium wiedzy, Pramod J. Sadalage, Martin Fowler, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne DOS</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne DOS, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>AVR Praktyczne projekty</b>, <font color="navy">Tomasz Francuz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AVR Praktyczne projekty, Tomasz Francuz, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie w języku Clojure</b>, <font color="navy">Stuart Halloway, Aaron Bedra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w języku Clojure, Stuart Halloway, Aaron Bedra, Wydawnictwo HELION
<b>Z nami zdasz Matematyka Matura</b>, <font color="navy">Teodor Paliczka, Krystyna Skórnik, Renata Suchanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Z nami zdasz Matematyka Matura, Teodor Paliczka, Krystyna Skórnik, Renata Suchanek, Wydawnictwo Videograf
<b>MIS Systemy informatyczne zarządzania</b>, <font color="navy">Jerzy Kisielnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
MIS Systemy informatyczne zarządzania, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo PLACET
<b>Tworzenie makr w VBA dla Excela 2010/2013 Ćwiczenia</b>, <font color="navy">Mirosław Lewandowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie makr w VBA dla Excela 2010/2013 Ćwiczenia, Mirosław Lewandowski, Wydawnictwo HELION
<b>Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku</b>, <font color="navy">David J. Lieberman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku, David J. Lieberman, Wydawnictwo Onepress
<b>Ekspozycja Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Jeff Wignall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ekspozycja Warsztaty fotograficzne, Jeff Wignall, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Teoria doskonała Stulecie geniuszy i bitwa o ogólną teorię względności

Teoria doskonała Stulecie geniuszy i bitwa o ogólną teorię względności

39.90zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT

sobota, 16 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami