Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Układy programowalne Pierwsze kroki Wydanie II

Układy programowalne Pierwsze kroki Wydanie II

66.00zł
52.80zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 26.27zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:
<b>Mambo profesjonalny system CMS</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Mambo profesjonalny system CMS, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>Rachunkowość i podatki w instytucjach kultury</b>, <font color="navy">Ewa Ostapowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Rachunkowość i podatki w instytucjach kultury, Ewa Ostapowicz, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Przekładnie ślimakowe</b>, <font color="navy">Henryk Grzegorz Sabiniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przekładnie ślimakowe, Henryk Grzegorz Sabiniak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przygotowanie produkcji</b>, <font color="navy">Kazimierz Szatkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przygotowanie produkcji, Kazimierz Szatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>JavaScript Aplikacje dla Windows 8</b>, <font color="navy">Chris Sells, Brandon Satrom, Don Box</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript Aplikacje dla Windows 8, Chris Sells, Brandon Satrom, Don Box, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#</b>, <font color="navy">Dawid Farbaniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#, Dawid Farbaniec, Wydawnictwo HELION
<b>Problemy dydaktyki fizyki</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Atut</font>
Problemy dydaktyki fizyki, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Atut
<b>Praktyka jogi dla kobiet</b>, <font color="navy">Lois Steinberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Praktyka jogi dla kobiet, Lois Steinberg, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Podstawy spektroskopii molekularnej</b>, <font color="navy">Zbigniew Kęcki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy spektroskopii molekularnej, Zbigniew Kęcki, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikroprocesory AT91SAM9 w przykładach

Mikroprocesory AT91SAM9 w przykładach

95.00zł
76.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION

poniedziałek, 23 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami