Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Miary efektywności zarządzania na rynkach finansowych

Miary efektywności zarządzania na rynkach finansowych

42.00zł
35.70zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 27.01zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:
<b>Pojazdy Ludowego Wojska Polskiego</b>, <font color="navy">Tomasz Szczerbicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vesper</font>
Pojazdy Ludowego Wojska Polskiego, Tomasz Szczerbicki, Wydawnictwo Vesper
<b>Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript</b>, <font color="navy">Mario Andres Pagella</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript, Mario Andres Pagella, Wydawnictwo HELION
<b>Fizyka z komputerem dla liceum i technikum</b>, <font color="navy">Maciej Zawadzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fizyka z komputerem dla liceum i technikum, Maciej Zawadzki, Wydawnictwo HELION
<b>7 rodzajów inteligencji Odkryj je w sobie i rozwijaj</b>, <font color="navy">Thomas Armstrong</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
7 rodzajów inteligencji Odkryj je w sobie i rozwijaj, Thomas Armstrong, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Internet dla seniora Praktyczny poradnik dla stawiających pierwsze kroki w sieci</b>, <font color="navy">Tomasz Bonek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Internet dla seniora Praktyczny poradnik dla stawiających pierwsze kroki w sieci, Tomasz Bonek, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>AIX, PowerVM - UNIX, wirtualizacja, bezpieczeństwo. Podręcznik administratora</b>, <font color="navy">Sebastian Biedroń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AIX, PowerVM - UNIX, wirtualizacja, bezpieczeństwo. Podręcznik administratora, Sebastian Biedroń, Wydawnictwo HELION
<b>Potęga i piękno Ekstremalne zjawiska w kosmosie</b>, <font color="navy">Bryan Gaensler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Potęga i piękno Ekstremalne zjawiska w kosmosie, Bryan Gaensler, Wydawnictwo Prószyński
<b>Trening z pulsometrem</b>, <font color="navy">Joe Friel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Inne Spacery</font>
Trening z pulsometrem, Joe Friel, Wydawnictwo Inne Spacery
<b>Tworzywa sztuczne tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne</b>, <font color="navy">Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Fosze</font>
Tworzywa sztuczne tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne, Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski, Wydawnictwo Fosze
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Analiza przeżycia i tablice wymieralności

Analiza przeżycia i tablice wymieralności

50.90zł
43.27zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION

wtorek, 11 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami