Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

44.90zł
33.23zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 26.27zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:
<b>Fotografia cyfrowa i obróbka zdjęć ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Anna Owczarz-Dadan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa i obróbka zdjęć ćwiczenia praktyczne, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo HELION
<b>Makrofotografia Magia szczegółu</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Makrofotografia Magia szczegółu, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat</b>, <font color="navy">Małgorzata Bartosik-Purgat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat, Małgorzata Bartosik-Purgat, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak biegać szybciej. Od 5 kilometrów do maratonu</b>, <font color="navy">Brad Hudson, Matt Fitzgerald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Jak biegać szybciej. Od 5 kilometrów do maratonu, Brad Hudson, Matt Fitzgerald, Wydawnictwo Septem
<b>Polsko-niemiecki słownik budowlany Słownik podręczny</b>, <font color="navy">M. Sokołowska, K. Żak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Polsko-niemiecki słownik budowlany Słownik podręczny, M. Sokołowska, K. Żak, Wydawnictwo WNT
<b>Algorytm sukcesu Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju</b>, <font color="navy">Les McKeown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Algorytm sukcesu Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju, Les McKeown, Wydawnictwo Onepress
<b>Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe</b>, <font color="navy">Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe, Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson, Wydawnictwo WNT
<b>Ewolucja życia i ewolucja wszechświata</b>, <font color="navy">red. Janusz Mączka, Paweł Polak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Ewolucja życia i ewolucja wszechświata, red. Janusz Mączka, Paweł Polak, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Światła i cienie w fotografii</b>, <font color="navy">Leonard Karpiłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Światła i cienie w fotografii, Leonard Karpiłowski, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Od podstaw do elementów matematyki wyższej

Matematyka Od podstaw do elementów matematyki wyższej

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

poniedziałek, 16 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami