Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Zmarszczki czasoprzestrzeni Einstein, fale grawitacyjne i przyszłość astronomii

Zmarszczki czasoprzestrzeni Einstein, fale grawitacyjne i przyszłość astronomii

49.90zł
37.43zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 27.01zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:
<b>Testowanie kodu w praktyce</b>, <font color="navy">Renu Rajani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Testowanie kodu w praktyce, Renu Rajani, Wydawnictwo HELION
<b>Technika opakowań Podstawy, materiały, procesy wytwarzania</b>, <font color="navy">Anne Emblem, Henry Emblem</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technika opakowań Podstawy, materiały, procesy wytwarzania, Anne Emblem, Henry Emblem, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Biznes i futbol</b>, <font color="navy">Theo Theobald, Cary Cooper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznes i futbol, Theo Theobald, Cary Cooper, Wydawnictwo Onepress
<b>Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 2</b>, <font color="navy">David B. Hames, Nigel M. Hooper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 2, David B. Hames, Nigel M. Hooper, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>PHP i jQuery Techniki zaawansowane. Wydanie II</b>, <font color="navy">Keith Wald, Jason Lengstorf</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i jQuery Techniki zaawansowane. Wydanie II, Keith Wald, Jason Lengstorf, Wydawnictwo HELION
<b>Nieskończone życie nieboszczyka Nowości z frontu nauki</b>, <font color="navy">Marcus Chown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Nieskończone życie nieboszczyka Nowości z frontu nauki, Marcus Chown, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Matematyka Repetytorium dla maturzysty</b>, <font color="navy">Wiesław Włodarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Matematyka Repetytorium dla maturzysty, Wiesław Włodarski, Wydawnictwo Difin
<b>Matematyka w biologii</b>, <font color="navy">Urszula Foryś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w biologii, Urszula Foryś, Wydawnictwo WNT
<b>Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk</b>, <font color="navy">Paweł Bensel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, Paweł Bensel, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka wokół nas Wydanie 4

Fizyka wokół nas Wydanie 4

169.00zł
126.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

sobota, 23 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami