Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik medyczny Słownik podręczny

Angielsko-polski słownik medyczny Słownik podręczny

39.00zł
29.64zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 27.01zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:
<b>Zagadkowa wiedza Dogonów</b>, <font color="navy">Laird Scranton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Zagadkowa wiedza Dogonów, Laird Scranton, Wydawnictwo Amber
<b>Ethernet. Biblia administratora</b>, <font color="navy">Charles E. Spurgeon,Joann Zimmerman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ethernet. Biblia administratora, Charles E. Spurgeon,Joann Zimmerman, Wydawnictwo HELION
<b>Trening siły eksplozywnej w sportach walki</b>, <font color="navy">Szeligowski Piotr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Trening siły eksplozywnej w sportach walki, Szeligowski Piotr, Wydawnictwo AHA
<b>Krav Maga - Zaskocz Zniszcz Zniknij</b>, <font color="navy">Gershon Ben Keren</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Krav Maga - Zaskocz Zniszcz Zniknij, Gershon Ben Keren, Wydawnictwo Bellona
<b>Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania</b>, <font color="navy">Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania, Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa Studia przypadków Wydanie 2</b>, <font color="navy">Marek Panfil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa Studia przypadków Wydanie 2, Marek Panfil, Wydawnictwo Difin
<b>Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor</b>, <font color="navy">Marek Ptak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor, Marek Ptak, Wydawnictwo HELION
<b>Trudni ludzie Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa</b>, <font color="navy">John Hoover</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trudni ludzie Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa, John Hoover, Wydawnictwo Onepress
<b>Druk 3D/AM Zastosowania oraz skutki społeczne i gospodarcze</b>, <font color="navy">Helena Dodziuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Druk 3D/AM Zastosowania oraz skutki społeczne i gospodarcze, Helena Dodziuk, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka daj się uwieść

Fizyka daj się uwieść

34.90zł
28.27zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION

czwartek, 27 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami